Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
278 db találat
Szűrés
-
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért információk megadása, igazolások kiállítása, biztosítási díjak rendezése, ká...ápr. 29.
-
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink általános tájékoztatása, az egyedi igényeikhez igazodva szolgáltatásaink és tarifacsomagjaink ajánlása, értékesítése Az említett feladato...ápr. 29.
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...ápr. 29.
-
hívások kezelése Aktív értékesítés (termékajánlás) Vevők tájékoztatása, reklamáció kezelés Értékesítő kollégákkal való kapcsolattartásápr. 29.
-
Beérkező e-mailek és hívások gyors és pontos megválaszolása német nyelven Proaktív kapcsolattartás a pácienseinkkel, kimenő hívások kezdeményezése német nyelven Pácienseink magas szintű fogadása és kiszolgálása, mindenki számára kellemes és nyugodt várakozási környezet kialakítás...ápr. 29.
-
Garanciális munkalapok nyilvántartása, nyomon követése Garanciális anyagok ellenőrzése, az igények összeállítása, azok benyújtása az importör felé Garanciális munkalapok zárása Az előírt folyamatok betartása, betarttatása Heti/havi statisztikák készítése Garanciában kicserélt alk...ápr. 29.
-
Belföldi fuvarozáshoz, nemzetközi gyűjtő import fuvarozáshoz kötődő sofőr elszámoltatási feladatok ellátása Fuvarfeladatok rendszerben történő visszajelentése Fuvarozáshoz kötődő, leigazolt dokumentumok ellenőrzése, nyomon követése, szükség esetén beszerzése, valamint a leigazolt...ápr. 29.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 29.
-
Az egészségügyi tanácsadó vonalra beérkező, angol nyelvű páciensek hívásainak megválaszolása, egészségügyi tanácsadás. Az egészségügyi esetek szakszerű felmérése. Sürgősségi ellátást igénylő kórképek felismerése. Az ügyfelek tájékoztatása, informálása, a felmerülő kérdéseik megvá...ápr. 29.
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...ápr. 29.
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...ápr. 29.
-
OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új...ápr. 29.
-
A repülőtéri utasok fogadása és tájékoztatása Az utasok regisztrálása különböző légitársasági rendszerekbe Catering folyamatos ellenőrzése, feltöltéseápr. 29.
-
Check all incoming orders on part numbers, price and conditions and enter it into the system / handle cancellation requests; Handle and change of orders / material returns / samples orders; Deal with SAP-exceptions and take pro-active steps to avoid unnecessary exceptions; Monito...ápr. 29.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használataápr. 29.
-
A kárigények fedezeti, jogalapi, és összegszerűségi vizsgálata, döntés, és döntés előkészítése. Önálló kárrendezési tevékenység végzése. A kárigények elbíráláshoz szükséges levelezések lebonyolítása. A kártérítési összegek kifizetésének előkészítése. Vagyon Kárrendezési Iroda kár...ápr. 29.
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ápr. 29.
-
Az Értékesítési tanácsadó a Vodafone-t a versenytársaitól megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő, és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett a munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kap...ápr. 29.
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...ápr. 29.
-
A Nagykereskedelmi Ügyfélszolgálat egységének munkavégzéséhez kapcsolódó feladatok elvégzése, kapcsolattartás a csoport munkavégzése során érintett szervezetekkel. Országos szinten üzemanyag megrendelések rögzítése, az ezzel kapcsolatos teljes körű SAP rendszeri, valamint kapcsol...ápr. 29.