Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák középiskolai végzettséggel

72 db találat
Szűrés
  • Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...
    ápr. 23.
  • kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...
    ápr. 23.
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen, támogatás nyújtása a biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos magyar nyelvű kérdésekben, adminisztrációs felületen könnyen megoldható ügyfélproblémák hatékony kezelése, továbbítása és nyomon követé...
    ápr. 23.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    ápr. 23.
  • Adminisztráció Beérkező megrendelésekkel kapcsolatos ügyintézés Megrendelői panaszok kezelése szóban és írásban Feladatok továbbítása az illetékes kollégáknak Változó munkarend hétköznapi/hétvégi akár esti műszak (műszakok: 08:30-17:00 és 14:30-23:00)...
    ápr. 20.
  • ügyfeleink professzionális kiszolgálása telefonon, e-mailen, vagy személyes ügyfélszolgálaton bejövő hívásokkal vagy ügyfélfogadás alkalmával történt ügyintézéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása biztosítási termékekkel kapcsolatos teljes körű információnyújtás és...
    ápr. 18.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    ápr. 16.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    ápr. 16.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim