Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

177 db találat
Szűrés
  • Bejelentések fogadása és rögzítése telefonos és írásos csatornákon keresztül egészségügyi ellátás, repatriáció szervezése járművek javításának, vontatásának szervezése taxi, hotel, bérautó szervezés biztosítási ügyintézés, utazási információk
    máj. 15.
  • Kimenő hívások indítása, megadott lista alapján - nem hideghívás, a hívottak várják a hívást (politikai témában) Elsősorban érdeklődés, hogy tervez-e részt venni a választáson vagy sem, részvételre való felhívás Megadott válaszok rögzítése számítógépes rendszerben Munkaidő: 06.05...
    máj. 15.
  • Az ágazatban betöltött piacvezető pozíciónkat kiváló munkatársaink teljesítménye és prémium ügyfélkezelésünk biztosítja.   Ügyfélkapcsolati munkatársaink kiemelkedően fontos feladatokat látnak el Mercedes-Benz személygépjármű szalonjainkban, hiszen az első benyomást kevesebb, min...
    máj. 15.
  • máj. 15.
  • A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése Kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel magyar és angol nyelven egyaránt Segítségnyújtás megszervezése és adminisztrációja Beérkező, szervezés alatt álló adm...
    máj. 14.
  • Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...
    máj. 14.
  •   Outgoing calls, cold calls in Danish Active sales of the company's services in Danish Consulting with Danish customers and prospects Keeping connection with Danish customers and authorities Preparing quotations, contracts, marketing materials in Danish Active cooperation with p...
    máj. 14.
  • Diszpécseri feladatok ellátása; Hibabejelentő és karbantartó program kezelése (FM szoftver); Hibák menedzselése a hiba felvételétől a munkalap lezárásáig; Kapcsolattartás a külső megbízók és a belső vagy alvállalkozói hibaelhárító szolgálat között; Karbantartási munkák kezelése,...
    máj. 14.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használata
    máj. 14.
  • Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...
    máj. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim