Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

91 db találat
Szűrés
  • Mi lesz a feladatod Ügyfélszolgálati munkatársként? Ügyfélszolgálati munkatársként többek között a repülőjegy értékesítés, poggyász – és egyéb szolgáltatások díjainak beszedése, utasok tájékoztatása, segítségnyújtás lesz a fő feladatod! Természetesen mindezt megelőzi egy 1,5 hete...
    máj. 09.
  • a BaBér bérügyviteli programot használó ügyfelekkel történő telefonos, e-mailes, Teams-es, kivételes esetben személyes kapcsolattartás, napi szintű ügyfélproblémák kezelése, megoldása (főként telefonon és e-mailben), konzultáció új és meglévő ügyfelekkel, részvétel a BaBér progra...
    máj. 09.
  • kizárólag meglévő ügyfélkör megkeresése telefonon keresztül telekommunikációs szolgáltatások értékesítése adminisztratív feladatok ellátása
    máj. 08.
  • Elektronikus rendszerek kezelése. Tanév rendjéhez kapcsolódó projektek intézése. Személyes és telefonos ügyintézés, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése. Folyamatos kapcsolattartás a hallgatókkal; kérések, panaszok kezelése. Együttműködés más szervezeti...
    máj. 08.
  • Fogadja és informálja az ügyfeleket A munkakörébe tartozó lakásügyekben a szerződéseket, az iratokat, az előterjesztéseket és a döntési javaslatokat elkészíti A lakásügyekkel kapcsolatosan érkezett bejelentésekre adandó válaszlevél tervezeteket elkészíti Közreműködik a lakásgazdá...
    máj. 08.
  • beérkezett rendelések rögzítése, kapcsolattartás a vevőkkel (éttermekkel) telefonon, e-mailben, bejövő hívások fogadása, termékek ajánlása, értékesítése, szoros együttműködés a társosztályokkal, a sofőrök munkájának segítése, vevőcsoportok forgalmának monitorozása, értékesítés tá...
    máj. 08.
  • Medior ügyfélszolgálati munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...
    máj. 08.
  • Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása, információnyújtás, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása.
    máj. 08.
  • - Ajánlatok kiadása és kezelése - Szerződések előkészítése, megkötése, karbantartása - A projektek összefogása, egyeztetés a társosztályokkal, adminisztrációja - Közép és nagyvállalati Partnerek rendszeres és folyamatos látogatása - Teljes ügyfélkezelési folyamatok koordinálása,...
    máj. 08.
  • lakossági követeléskezelési eljárások lebonyolítása követeléskezelési eljárásokban a képviselet ellátása ügyfélforgalom lebonyolítása követelés állomány folyamatos kezelése döntést igénylő ügyek döntéshozó számára való előkészítése; előterjesztés és javaslattétel kapcsolattartás...
    máj. 07.
  •   Útlevél, vízum, jegy és poggyász ellenőrzés, hogy az utasításoknak, rendeleteknek megfelelő repülés valósuljon meg Poggyászkezelés a biztonságos repülés, a poggyászok célállomásra jutása és rendellenesség esetén a könnyebb megkeresés céljából Utasok jegykezelése és beszállítása...
    máj. 07.
  • Ügyfélreferens

    6000 Kecskemét, István király krt 24.
    Vevői megrendelések napi szintű operatív menedzselése a megrendelés beérkezésétől a kiszállításig, a maximális vevői elégedettség elérése céljából. Anyacéggel és ügyfelekkel való kapcsolattartás német és/vagy angol nyelven Megrendelések, vevői kérések fogadása Vevői kapcsolatok k...
    máj. 07.
  • A beérkező vásárlói megkeresések szakszerű és pontos kezelése főként chat felületünkön és e-mailben A felmerülő vevői reklamációk és kérdések kezelése angol és magyar nyelven egyaránt Az érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges promócióinkról Termékek elérhetős...
    máj. 06.
  • szállítmányozási megbízások teljes körű lebonyolítása a szállítmányok útjának nyomon követése, az esetlegesen felmerülő problémák hatékony és szakszerű kezelése minőségellenőrzés, reklamációkezelés kapcsolattartás ügyfelekkel kapcsolattartás a belföldi és nemzetközi kirendeltsége...
    máj. 06.
  • Közvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése – napi kapcsolattartás): Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításá...
    máj. 06.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim