Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák anyanyelvi szintű angol nyelvtudással, középiskolai végzettséggel

87 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    tegnap 16:30
  • Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...
    tegnap 12:51
  • Mi lesz a feladatod Ügyfélszolgálati munkatársként? Ügyfélszolgálati munkatársként többek között a repülőjegy értékesítés, poggyász – és egyéb szolgáltatások díjainak beszedése, utasok tájékoztatása, segítségnyújtás lesz a fő feladatod! Természetesen mindezt megelőzi egy 1,5 hete...
    máj. 27.
  • A földi utaskezelő munkakör során az utasfelvétel és beszállítás lebonyolítása, az útlevelek ellenőrzése és az utasok tájékoztatása lesz a fő feladatod! Természetesen mindezt megelőzi egy 1,5 hetes elméleti oktatás, ahol profi oktatóktól tanulod meg a munkakör minden csínyját-bín...
    máj. 27.
  • A bérelt gépkocsik átadása/átvétele az ügyfelektől, szerződések kezelése Gépkocsik lemosatása, szélvédőfolyadék utántöltése Ügyfelek szállítása az iroda és a repülőtér között Átvételi jegyzőkönyv elkészítése, nyomonkövetése Egyéb irodai háttértevékenységek elvégzése Ügyfeleink MA...
    máj. 27.
  • Vevőktől érkező megrendelések, előrejelzések kezelése, visszaigazolása, azok SAP rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás, kommunikáció Késztermékek készletének, készletszintjének felügyelete Vevők és késztermékek adatainak frissí...
    máj. 26.
  • Főbb feladatok, munkák: A MUNKAKÖR CÉLJA: A cég legfontosabb ügyfeleivel való kapcsolattartás. Megrendelt projectek elindítása, teljeskörű szervezése, nyomon követése. FELADATOK: Kiemelt, dedikált ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, Alvállalkozókkal való együttműködés,...
    máj. 26.
  • Amiben számítanánk Rád: - Meglévő ügyfélkör minőségi kiszolgálása, ügyfeleink elégedettségének biztosításával a fókuszban - Kapcsolattartás utasainkkal és partnereinkkel, beérkező megkeresések megválaszolása - Utazási tanácsadás és személyre szabott tervezés, ajánlatok előkészíté...
    máj. 25.
  • Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...
    máj. 25.
  • Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partnercégekkel szóban és írásban. Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció. Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére. Fol...
    máj. 25.
  • Vevőszolgálati koordinátor

    4002 Debrecen, Kígyóhagyma utca 3.
    beérkező rendelések kezelése rendelések visszaigazolása napi kapcsolattartás a vevőkkel szóban és írásban vevői igények nyomon követése, egyeztetése szoros együttműködés a logisztikai, beszerzési és gyártástervezési osztállyal vevői reklamációk kezelése export ügyintézésben való...
    máj. 25.
  • Bejövő hívások fogadása, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, Időpontfoglalás és ennek adminisztrációja szakrendelésekre, E-mailek megválaszolása, kapcsolódó ügyintézés partnerekkel és egészségügyi intézményekkel, Ellátásszervezőkkel és a társosztályokkal történő telefonos kapcso...
    máj. 25.
  • A legfontosabb minden nap az utasokkal és légitársasági partnerekkel való folyamatos kommunikáció lesz! Kollégáink angol és magyar nyelven dolgoznak, élő szóban, telefonon és írásban. Információval látják el az utasokat, kasszát és bizony panaszt is kezelnek! Szorosan együttműköd...
    máj. 24.
  • Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...
    máj. 24.
  • Kapcsolattartás a vevőkkel telefonon és e-mailben Bejövő hívások kezelése Kapcsolattartás a Business Unittal illetve az értékesítési csoporttal Vevői terhelések és belső jóváírások egyeztetése, figyelemmel kísérése, eszkalálása Management informálása a problémákról Vevői kintle...
    máj. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim