-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Te feladatod lesz, hogy a személyesen, írásban, telefonon keresztül érkezett ügyféligényeket kezeld
- Olyan témákkal kapcsolatban fordulnak majd hozzád, mint szerződések, új hálózati bekötés, teljesítmény módosítási igény vagy hibabejelentés
November 03.• Előre sorolva november 21. -
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Windows
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A feladathoz kapcsolódó rendszerek, törvények, szabályozások összefüggéseinek átfogó, naprakész ismerete
- Háttérfeladatokhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
- Vonatkozó előírások és szabályok szerinti precíz munkavégzés
November 21. -
Pénztár/vevőszolgálatos munkatárs (Pólus)
MediaMarkt Pólus - Budapest, Szentmihályi út 131, 1152
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás • Jutalék
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megértő kommunikációval és ügyfélközpontú hozzáállással segíted a vásárlókat problémáik megoldásában
- pontosan és precízen kezeled az értékesítési folyamathoz, finanszírozáshoz és garanciális ügyekhez kapcsolódó adminisztratív teendőket
November 10. -
-
Call center - Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest, Gyáli út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejelentések fogadása a központi telefonszámon, segítségnyújtás a felhasználók számára
- káreseményekkel kapcsolatos információszolgáltatás, segítségnyújtás, valamint az esetek irányítása a kárügyintéző osztály felé
- felhasználói igények kezelése és továbbítása a megfelelő társszervezetek felé
November 06. -
-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
1119 Budapest, Vahot u. 8.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, a kérdések pontos és udvarias megválaszolása
- Panaszkezelés és probléma megoldás
- Alkalmanként ügyfelekkel való kapcsolattartás a kérdések mielőbbi megválaszolása érdekében
- Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
November 05. -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1026 Budapest, Pasaréti út
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati teendők telefonon és e-mailben történő ellátása
- Bejövő hívások fogadása: ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, technikai segítségnyújtás, időpontegyeztetés, adminisztráció
- Kimenő hívások indítása: megkeresések visszahívása, welcome call, ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel
November 06. -
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!