-
Call center munkatárs - diákmunka
Hibrid • Budapest III.Br. 2 300 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek felé történő tájékoztató hívások indítása
- Felmerülő kérdések megválaszolása
- Adminisztratív feladatok ellátása
November 20. -
Ügyfélszolgálati gyakornok - diákmunka
Hibrid • Budapest III.Br. 2 300 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek felé történő tájékoztató hívások indítása
- Felmerülő kérdések megválaszolása
- Adminisztratív feladatok ellátása
November 20. -
8230 Balatonfüred, Kvassay Jenő utca 3.Br. 1,0M - 1,2M Ft havi bér
-
Céges autó • Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • 2,0M - 4,0M Ft éves jutalék • 2,0M Ft éves prémium
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Desktop PC • Mobiltelefon • Céges autó
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokHa úgy érzed, hogy a minőség, az ügyfelek, a kiválóság iránti elkötelezettséged nem kap kellő teret jelenleg, akkor tárt kapukkal várunk, mert számunkra mindezek olyan erős késztetések, hogy nem tudnánk nélkülük elképzelni a mindennapjainkat. Persze tudjuk, komoly kihívás így dolgozni nap mint nap,...
November 14.• Előre sorolva 17 órája -
-
Műszaki Vevőszolgálati Vezető
2151 Fót, Jedlik Ányos utca 35.Nettó 550e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • 50e - 250e Ft havi bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A szervizrészleg napi működésének koordinálása, szerelők és asszisztensek beosztása
- A szerviz- és alkatrészrendelések ütemezése, státuszkövetése, alkatrész és szerviz értékesítés támogatása
- Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, a munkák felvétele és dokumentálása
Október 26. -
-
Kárügyintéző
Szeged
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása
- kárrendezési folyamatok koordinálása, ellenőrzése
- kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészítése, beszerzése
November 03.• Előre sorolva november 21. -
-
Kárszakértő
Szeged
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kárfelvétel, kárszakértői feladatok elvégzése jellemzően a Munkáltató üzemeltetésében lévő gépjárművek sérüléseinek tekintetében
- kárjavítások és egyéb karosszéria javítások követésének és követhetőségének biztosítása
November 03.• Előre sorolva november 21. -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Te feladatod lesz, hogy a személyesen, írásban, telefonon keresztül érkezett ügyféligényeket kezeld
- Olyan témákkal kapcsolatban fordulnak majd hozzád, mint szerződések, új hálózati bekötés, teljesítmény módosítási igény vagy hibabejelentés
November 03.• Előre sorolva november 21. -
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Windows
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A feladathoz kapcsolódó rendszerek, törvények, szabályozások összefüggéseinek átfogó, naprakész ismerete
- Háttérfeladatokhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
- Vonatkozó előírások és szabályok szerinti precíz munkavégzés
November 21. -
Sales Development Representative - Diákmunka
BudapestBr. 2 200 - 2 200 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokFeladataid közé tartozik a bejövő ügyfél-érdeklődések kezelése, a meglévő ügyfelek termékeinek megújítása és a megrendelések adminisztrációja. A munka sokrétű, és kiváló alkalmat kínál arra, hogy gyakorlati tapasztalatot szerezz az értékesítés területén egy fiatalos és támogató csapatban....
November 12. -
Pénztár/vevőszolgálatos munkatárs (Pólus)
MediaMarkt Pólus - Budapest, Szentmihályi út 131, 1152
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás • Jutalék
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megértő kommunikációval és ügyfélközpontú hozzáállással segíted a vásárlókat problémáik megoldásában
- pontosan és precízen kezeled az értékesítési folyamathoz, finanszírozáshoz és garanciális ügyekhez kapcsolódó adminisztratív teendőket
November 10. -
-
Call center - Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest, Gyáli út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejelentések fogadása a központi telefonszámon, segítségnyújtás a felhasználók számára
- káreseményekkel kapcsolatos információszolgáltatás, segítségnyújtás, valamint az esetek irányítása a kárügyintéző osztály felé
- felhasználói igények kezelése és továbbítása a megfelelő társszervezetek felé
November 06. -
-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
1119 Budapest, Vahot u. 8.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, a kérdések pontos és udvarias megválaszolása
- Panaszkezelés és probléma megoldás
- Alkalmanként ügyfelekkel való kapcsolattartás a kérdések mielőbbi megválaszolása érdekében
- Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
November 05. -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1026 Budapest, Pasaréti út
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati teendők telefonon és e-mailben történő ellátása
- Bejövő hívások fogadása: ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, technikai segítségnyújtás, időpontegyeztetés, adminisztráció
- Kimenő hívások indítása: megkeresések visszahívása, welcome call, ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel
November 06. -
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!