Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák és állásajánlatok
17 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz és az ügy lezárásáig folyamatosan kapcsolatban vagy az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és belföldi egészség...tegnap 10:10
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...ápr. 29.
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...ápr. 28.
-
Dr. Rose Magánkórház pácienseinek fogadása, regisztráció, tájékoztatás orvosok munkájának adminisztratív támogatása ügyfélszámlázás és árajánlat készítés host/ hostess tevékenységekápr. 28.
-
A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...ápr. 28.
-
nem fizetés következményeinek ismertetése késedelmes ügyfelek felszólítása teljesítésre fizetési ígéretek nyomon követése kimutatások készítése késedelmes ügyletekről kapcsolattartás külső partnerekkelápr. 27.
-
Közreműködik a pályázatok teljes körű lebonyolításában; részt vesz a pályázati felhívás és pályázati adatlap előkészítésében; közreműködik a pályázatok befogadásában, nyilvántartásában és feldolgozásában (formai értékelés, az adatok rögzítése és ellenőrzése, hiánypótlás); beszámo...ápr. 27.
-
Személyes, telefonos és e-mailen történő ügyfélszolgálat teljesítése. Vendégek, látogatók eligazítása, szükség szerinti kísérete. A házvezetések koordinálása és megtartása igény szerint magyar vagy idegen nyelven. A Müpa programjairól készülő kiadványok tartalmi, formai ellenőrzé...ápr. 27.
-
- Kintlevőségek nyomon követése - Partner cégekkel való kapcsolattartás, számla és iratkezelés - Bankok könyvelése - Számlázás és a hozzá kapcsolódó adminisztratív feladatok - Adatrögzítés, nyilvántartások kezelése - Kimutatások készítése - Zárási munkában való aktív részvétel -...ápr. 27.
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...ápr. 26.
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...ápr. 25.
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, L1-L2 közti szinten műszaki és informatikai jellegű támogatás nyújtása, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése informatikai rendszerek használatával, szükség esetén az illeték...ápr. 25.
-
A szálloda vendégeinek szívélyes üdvözlése és eligazítása Vendégekkel történő barátságos kommunikáció A vendégek informálása a szálloda különböző szolgáltatásairól Vendégek kéréseinek teljesítése, problémáik megoldása a Ritz-Carlton sztenderdek alapján Vendégpreferenciák összegyű...ápr. 24.
-
Client feedback and experience optimization - Initiating the gathering of client feedback in order to use insights to implement strategic improvements across all points of customer experience. Monitoring customer satisfaction, analysing data, creating action plans. Lead managemen...ápr. 23.
-
ügyfelek részére segítségnyújtás, tájékoztatás személyesen és telefonon, ügyfélpanaszok rögzítése, ügyfélpanaszok kezelése, elbírálásra előkészítése, válaszlevelek kiküldése, adminisztráció, iktatás, pénztárkezelésápr. 18.