Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, home office munkák Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Csongrád-Csanád, Fejér, Győr-Moson-Sopron, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Komárom-Esztergom, Nógrád, Pest, Somogy, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Tolna, Vas, Veszprém, Zalaen
89 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 29.
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...máj. 29.
-
a kapcsolati erőszakkal és emberkereskedelemmel összefüggő hívások fogadása, azokra történő azonnali reagálás, probléma megoldás, a munkát meghatározó rendelkezések (telefonos szakmai protokoll, éves munkatervi feladatok, munkaköri leírásban foglaltak), szabályok, normák betartás...ma 17:46
-
Management and filtering of shared company email accounts and social platforms: management and response in written form to customer requests and/or forwarding to the relevant department Administrative support for office staff, especially Rental Agent colleagues Receive and manage...ma 15:35
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ma 11:04
-
A bővülő kkv szektorból származó partnereink kezelésére keresünk egy account managert, aki segíti a köztük és társaságunk közötti kapcsolattartást az alábbi fő feladatok ellátásával: partnerek részéről beérkező új megrendelések folyamatának végigvitele közreműködés az új szerződé...ma 09:57
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...ma 00:00
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...tegnap 18:30
-
Szükséged lesz 1-2 év tapasztalatra adminisztratív területen, előnyt jelent, ha gazdasági középfokú, vagy felsőfokú végzettséged van, de ez nem feltétel. Fontos, hogy felsőfokon kommunikálj németül vagy franciául, hogy a külföldi ügyfelekkel tudj napi kapcsolatot tartani elektron...tegnap 14:58
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 10:23
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 10:23
-
A Raiffeisen Bank döntéshozói, a pénzügyi ellenőrző szervek, illetve a támogató területek számára pénzügyi, illetve kockázatkezelési kontrolt biztosító információk és elemzések biztosítása a mikró és kisvállalati vállalati portfólió kapcsán, a Bank és a Raiffeisen Lízing stratégi...ma 19:10
-
A mindennapi vevő folyószámla kezelői feladatokban, úgy mint vevő folyószámlák naprakészségének biztosítása; késedelmi kamatok, fizetési felszólítások kezelése; kompenzálások, óvadékok kezelése; behajthatatlan és elengedett követelések, értékvesztés könyvelése; reklamációkezelés;...ma 17:20
-
Folyószámla kezeléshez szükséges információk beszerzése; A vevők folyószámláin szereplő nyitott tételeket, előlegek, részletfizetések, illetve a túlfizetések egyeztetése a vevőkkel; Vevő/szállító kompenzálási feladatok; A vevők lejárt határidejű tartozásaira fizetési felszólításo...ma 17:20
-
Folyószámla kezeléshez szükséges információk beszerzése; A vevők folyószámláin szereplő nyitott tételek, előlegek, részletfizetések, illetve a túlfizetések egyeztetése a vevőkkel; Vevő/szállító kompenzálási feladatok; A vevők lejárt határidejű tartozásaira fizetési felszólítások...ma 17:20
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...ma 16:25
-
Vállalati ügyfeleink vagyon, mérnöki kockázatokkal kapcsolatos kárrendezési folyamatainak menedzselése Folyamatos kapcsolattartás és hatékony együttműködés az ügyfelekkel, értékesítő partnerekkel, szakértőkkel, és további kapcsolódó területekkel Kárrendezés során felmerülő tapasz...ma 15:30
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...ma 15:30
-
We are searching for an Italian speaking Order Fulfillment Representative for our multinational partner who is present in the technology field. If you would like to work in a team and provide commercial support then stop scrolling! In this position you will be responsible for: -...ma 14:11
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...ma 14:05
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...ma 13:55
-
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...ma 12:10