Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
68 db találat
Szűrés
-
Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózásmáj. 22.
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...máj. 10.
-
teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbentegnap 14:08
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...ma 00:30
-
Romanian or Hungarian Speaking International Events Marketing Traineeship
1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 2.Developing and maintaining the client database of senior management representatives and developing existing customer relationships under the leadership of the Head of Marketing and Customer Relations Invite decision makers to our B2B events via the phone and promote our unique ev...tegnap 20:00 -
ügyfélszolgálati osztály vezetése pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása a vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói...tegnap 16:30
-
Dutch speaking Customer Service Specialist (24/7)
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas - BudapestLocation: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...tegnap 14:50 -
Ügyfélszolgálatos kollégákat keresünk budapesti munkavégzésre, több műszakos munkarendbe az alábbi feladatokkal: Ügyfelekkel kapcsolattartás chaten és hanghívásban. Ügyfelektől érkező e-mailek kezelése, megválaszolása. Ügyfelek számlanyitásának segítése videóhívásban. Ügyfelektől...tegnap 13:23
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...tegnap 11:25
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartástegnap 10:05
-
Digitális és lineáris termékekkel kapcsolatos beérkező e-mailek, Facebook üzenetek megválaszolása Ügyfelek professzionális kiszolgálása Tájékoztatás a szolgáltatásokkal kapcsolatban Előfizetések kezelése, adminisztrálás Felmerülő ügyfélproblémák megoldása Reklamációk kezelése...máj. 22.
-
Várjuk jelentkezésed, ha Kiemelkedő kommunikációval bírsz, szeretsz másoknak segíteni és nem félsz attól, hogy ha megcsörren a telefon Önállóan tudsz dolgozni, jó a problémamegoldó képességed Rugalmas és könnyen alkalmazkodó vagy Türelemmel és magabiztossággal kezeled a kihívások...máj. 22.
-
Eseti ügyfélpanaszok kezelése és nyomon követése Rendszeres ügyfél látogatásokon való részvétel értékesítő kollégáinkkal, ahol segíthetsz szolgáltatási problémák azonosításában és javaslatok megfogalmazásában Eszközmanagement szoftverek bemutatása, azok bevezetésének támogatása Ü...máj. 22.
-
Az ügyfélszolgálatra érkező hívások magas színvonalon történő kiszolgálása, panaszkezelés Megrendelések rögzítése, továbbítása a diszpécserek felé Logisztikai cégünk termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos információnyújtás az ügyfeleknek Csomagok nyomon követése...máj. 22.
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...máj. 22.
-
A SPAR-hoz beérkező vásárlói észrevételek, reklamációk kezelése Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal és a bolthálózattal Adminisztratív teendők ellátásamáj. 22.
-
Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...máj. 22.
-
Webshop adminisztráció; Rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés; Adminisztrációs feladatok ellátása; Árajánlatok, érdeklődések menedzselése; Társosztályokkal (pl. tervezés, gyártás, könyvelés) való aktív együttműködés; Cégen belüli kapcsolattartás, reportálás. A feladatok és a mun...máj. 22.
-
Termeléshez szükséges anyagok megrendelése MRP eredménye alapján Megrendelések kezelése, nyomon követése, visszaigazolások begyűjtése, a vállalatirányítási rendszerben történő adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal és a belső részlegekkel Felmerülő hiány - i...máj. 21.
-
Vállalati ügyfeleink vagyon, mérnöki kockázatokkal kapcsolatos kárrendezési folyamatainak menedzselése Folyamatos kapcsolattartás és hatékony együttműködés az ügyfelekkel, értékesítő partnerekkel, szakértőkkel, és további kapcsolódó területekkel Kárrendezés során felmerülő tapasz...máj. 21.
-
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkalmáj. 21.
-
A behajtási folyamatba bekerült ügyfelek kezelése, Bejövő hívások kezelése (adatszolgáltatás, naprakész információ nyújtása a meglévő ügyfelek részére, panaszkezelés), Kimenő telefonhívások indítása (meglévő ügyfelekkel hatékony kapcsolattartás, fizetési megállapodások megkötése,...máj. 21.