Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
305 db találat
Szűrés
-
Pályázatkezelés - energetikai pályázati programok szakmai és adminisztratív előkészítésének, pályázat folyamatának, megvalósításának és lezárásának koordinációja Pályázati felhívások szakmai és adminisztratív előkészítése, előkészítésének koordinációja Pályázókkal, kedvezményeze...ápr. 22.
-
Környezetvédelmi engedélyeztetési kérelmek elkészítése Környezetvédelmi projektek vezetése és koordinálásaápr. 25.
-
B2B leadek generálása, illetve beérkező B2C és B2B leadek kvalifikációja prémium szolgáltatásokat nyújtó CRM és direkt marketing ügynökségünk magyar nyelvű Contact Center csapatának tagjaként. B2B lead generálási feladatok Cégek telefonos megkeresése lead generálási célból hidegh...ápr. 26.
-
Providing top-notch customer service and solutions to our clients via phone, e-mail and live-chat; resolving their issues and concerns in a timely and efficient manner Information gathering, analytical troubleshooting and query research Ensuring customer satisfaction and buildin...Friss
-
Providing top-notch customer service and solutions to our clients via phone, e-mail and live-chat; resolving their issues and concerns in a timely and efficient manner Information gathering, analytical troubleshooting and query research Ensuring customer satisfaction and buildin...Friss
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...Friss
-
Kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; Kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; Kapcsolattartás ügyfeleinkkel írásban és szóban; Kapcsolattartás partnereinkkel.Friss
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...Friss
-
bejövő hívások fogadása, rendelések rögzítése, panaszkezelés, kapcsolattartás a futárokkal, adminisztráció alkalmankénti hajnali munkakezdés és hétvégi munkavégzésFriss
-
Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása Számlák készítése, küldése, nyilvántartása Számlák kifizetésének ellenőrzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfelek felvilágos...Friss
-
Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...ma 09:00
-
Technical and product advice to clients by phone, email or via social networks Active knowledge of information and news about the entrusted product group Creation of special offers, creation of technical proposals and calculations Involvement in the creation of a business strateg...ma 08:45
-
Raktári dolgozók folyamatos munkájának biztosítása a raktárgazdálkodási rendszeren keresztül. Kollégákkal történő napi szintű kapcsolattartás szóban és írásban egyaránt. Műszakkezdés és befejezés lebonyolításában való segítségnyújtás. Napi munkamenethez szükséges dokumentumok kiá...ma 08:25
-
We are looking for someone with strong German and English language skills and with the willingness to learn. Your main tasks will be to deal with the inquiries of clients at Tax International Services Kft concerning VAT compliance matters. You will communicate with the clients mo...ma 08:20
-
megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket, az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez, naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben, közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi s...ma 00:50
-
A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...ma 00:30
-
Elkötelezett és lelkes személyt keresünk, aki ügyfélszolgálati képviselőként csatlakozik csapatunkhoz az újonnan alapított magyarországi működésünkben. Ügyfélszolgálati csapatunk úttörőjeként kiemelkedő szerepet fog játszani abban, hogy zökkenőmentes és élvezetes élményt biztosít...tegnap 19:10
-
beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása főleg házi szórakoztató rendszerekkel és háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek, weboldalról és egyéb fórumokról beérkező konkrét v...tegnap 17:15
-
nem fizetés következményeinek ismertetése késedelmes ügyfelek felszólítása teljesítésre fizetési ígéretek nyomon követése kimutatások készítése késedelmes ügyletekről kapcsolattartás külső partnerekkeltegnap 17:15
-
Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Ügyfélmegbízások teljesítése Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés Ügyfelek fogadása és koordinálása Megrendelések...tegnap 17:10
-
Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...tegnap 16:35
-
You will be a member of a small however cooperative team that serves the clients of BMW Group Romania. Your duties will include dealing with the incoming email and phone requests, inquiries and complaints. You will also have administrative, responding, investigating and summarizi...tegnap 16:00