Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, home office munkák Bács-Kiskun, Baranya, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Csongrád-Csanád, Fejér, Győr-Moson-Sopron, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Komárom-Esztergom, Nógrád, Pest, Tolna, Vas, Veszprém, Zalaen
74 db találat
Szűrés
-
építési folyamatok helyszíni koordinálása, összehangolása alvállalkozók tevékenységének helyszíni irányítása, ellenőrzése organizáció összeállítása, betartatása Technológiai Utasítások, valamint Mintavételi és Megfelelőségigazolási Tervek elkészítésében való közreműködés, illetve...máj. 24.
-
Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózástegnap 15:30
-
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...tegnap 12:08
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...Friss
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartásma 10:05
-
Magyarország két legnagyobb távközlési szolgáltatójának projektjeihez keresünk új munkatársakat. 8 órás munkarendben sikeres betanulás után. A betanulás elméleti része a cég központjában fog történni. Ezt követően a gyakorlati oldal már online. Sikeres vizsga után lehetséges a Ho...ma 09:55
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ma 09:35
-
A mindennapi vevő folyószámla kezelői feladatokban, úgy mint vevő folyószámlák naprakészségének biztosítása; késedelmi kamatok, fizetési felszólítások kezelése; kompenzálások, óvadékok kezelése; behajthatatlan és elengedett követelések, értékvesztés könyvelése; reklamációkezelés;...tegnap 17:20
-
Folyószámla kezeléshez szükséges információk beszerzése; A vevők folyószámláin szereplő nyitott tételek, előlegek, részletfizetések, illetve a túlfizetések egyeztetése a vevőkkel; Vevő/szállító kompenzálási feladatok; A vevők lejárt határidejű tartozásaira fizetési felszólítások...tegnap 17:20
-
Folyószámla kezeléshez szükséges információk beszerzése; A vevők folyószámláin szereplő nyitott tételeket, előlegek, részletfizetések, illetve a túlfizetések egyeztetése a vevőkkel; Vevő/szállító kompenzálási feladatok; A vevők lejárt határidejű tartozásaira fizetési felszólításo...tegnap 17:20
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...tegnap 16:25
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...tegnap 15:30
-
Supervising & controlling processes to make sure correct procedures in Customer Service & outbound departments are followed by Hungarian and external foreign call centers Controlling the quality of the Customer Service processes and efficiency Making sure all customer service and...tegnap 14:10
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...tegnap 14:05
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...tegnap 13:55
-
ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás; tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés); számlainformáció, panaszkezelés; fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; beér...tegnap 12:15
-
Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás on / en keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldástegnap 10:25
-
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...tegnap 10:05
-
Bejövő hívások fogadása, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, Időpontfoglalás és ennek adminisztrációja szakrendelésekre, E-mailek megválaszolása, kapcsolódó ügyintézés partnerekkel és egészségügyi intézményekkel, Ellátásszervezőkkel és a társosztályokkal történő telefonos kapcso...tegnap 06:58
-
As a Customer Success Manager (CSM) at Cloudpay, you will play a pivotal role in ensuring the success and satisfaction of our global customers. Serving as the primary point of contact, you will build strong relationships, understand customer needs, and proactively address challen...tegnap 00:40
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációmáj. 24.
-
Kapcsolattartás a vevőkkel telefonon és e-mailben Bejövő hívások kezelése Kapcsolattartás a Business Unittal illetve az értékesítési csoporttal Vevői terhelések és belső jóváírások egyeztetése, figyelemmel kísérése, eszkalálása Management informálása a problémákról Vevői kintle...máj. 24.