-
Team Leader
4002 Debrecen, Vezér utca 39.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Foster and maintain strong working relationships with colleagues by demonstrating professionalism, respect, and maturity;
- Promote effective teamwork by encouraging respectful, professional, and mature interactions among all team members;
Október 29.• Előre sorolva tegnap 15:55 -
-
Customer service team leader
Hibrid • 8200 Veszprém, Sepsiszentgyörgy utca
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Manage and process customer orders, changes, returns and sample requests
- Handle SAP exceptions, monitor backlogs, resolve issues with factories
- Maintain close cooperation with sales, customers, and internal departments
- Create credit/debit notes, handle complaints, expedite and stock-related tasks
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok • Francia középfok • Olasz középfok
Főbb feladatok- Oversee day-to-day operations, service levels, and people management.
- Lead and mentor Team Leads and team members to deliver high-quality customer service.
- Drive KPI performance and implement improvement plans.
- Identify and mitigate risks; collect and analyze metrics for operational excellence.
Október 31.• Előre sorolva november 15. -
French Speaking Customer Support Technician
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 43.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatokAs a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
German Speaking Customer Support Technician
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 43.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokAs a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokCoach, develop and motivate a team of Customer Sales and Services Agents and Senior Customer Sales and Services Agent to achieve individual, retail office and network targets and Commercial objectives....
November 17. -
Sales Support Teamlead (f/m/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Lead, coach, and develop the Sales Support team across the EMEA region
- Support customer onboarding in coordination with Sales and Finance
- Maintain customer data in the ERP system
- Provide accurate product information, pricing, and availability to internal and external stakeholders
November 10. -
Customer Service Representative
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Understand and convert customer needs into complete product offering (product understanding is required for this activity)
- Prepare and follow up quotes based on pricing guidelines from the commercial team, with the authority (within company rules) to close sales and maximize quote conversion
November 03. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
-
C • CRM • MS OFFICE • POWERPOINT • CLOUD • NETWORK • ACCESS • EXCEL
Főbb feladatok- Serving as the main point of contact for all customer account management matters
- Building and maintaining strong, long-lasting client relationships
- Negotiating contracts and closing agreements to maximize profit and growth
November 11. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatok- Optimise performance across key operational KPI's, financials and people metrics, while smashing team goals.
- Work collaboratively with the relevant teams to continuously improve operational and business performance, as well as optimise both the customer and employee experience.
Október 27. -
Receptionist (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a member of our Reception Team, you'll play an essential role in shaping our office community and ensuring smooth internal communication. You will be the first point of contact for our consultants and internal service departments, as well as for occasional guests and clients visiting the Cologne...
Október 30. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok • Holland középfok
Főbb feladatok- Strategic Leadership: Define and execute the vision and strategy for the Customer Success Management function at TOPdesk.
- Team Building & Management: Lead, coach, and expand a growing team of Customer Success Managers in the Netherlands and Germany.
Október 23.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Network engineer team lead állások, munkák Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!