Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Munkatárs állás, munka

25 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    tegnap 16:30
  • Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...
    tegnap 12:51
  • teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailben
    tegnap 14:10
  • Rendelések felvétele és rögzítése Vevői reklamációk kezelése Együttműködés a társosztályokkal Mindenkori akciók alkalmazása A vevőszolgálat vezetőjének távolléte esetén, annak időszakos helyettesítése
    tegnap 10:05
  • A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...
    tegnap 07:55
  • Forgalmi munkatárs

    1037 Budapest, Pomázi út 15.
    Diszpécseri és vezénylési feladatok ellátása (fuvarfeladatok kiosztása, kapcsolattartás járművezetőkkel, nyomkövetés, ellenőrzés), autóbuszok műszaki átvétele, átadása Operatív forgalomirányítás Műszaki vizsga érvényesség, időszakos szervizek és javítások nyomon követése Hatósági...
    May. 28.
  • Az Ügyfélszolgálatra érkező bejövő hívások és online megkeresések kezelése Az Ügyfelek igényeinek megismerése, maximális kiszolgálása és a számukra legjobb megoldás megtalálása Az Ügyfélkérdések és kérések gyors és precíz megválaszolása, megoldása Több rendszerben történő munkavé...
    May. 28.
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    May. 27.
  • felmondott szerződések behajtása, problémás ügyfelek kezelése meg nem fizetett tartozások jogi úton történő behajtása peres és nem peres eljárás alatt álló ügyekben jogi támogatással való együttműködés hatósági levelek megválaszolása telefonos kapcsolattartás ügyfelekkel, hatóság...
    May. 27.
  • Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása, információnyújtás, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása.
    May. 26.
  • Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...
    May. 25.
  • Lakossági termékek proaktív értékesítése meglévő és új ügyfeleknek; Lakossági fedezetlen hitelekkel kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés; Az ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Pénzforgalmi termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Ban...
    May. 23.
  • lakossági követeléskezelési eljárások lebonyolítása követeléskezelési eljárásokban a képviselet ellátása ügyfélforgalom lebonyolítása követelés állomány folyamatos kezelése döntést igénylő ügyek döntéshozó számára való előkészítése; előterjesztés és javaslattétel kapcsolattartás...
    May. 22.
  • lakossági / vállalati work-out ügyek jogi kezelése, bírósági végrehajtási eljárások menedzselése napi kapcsolattartás közjegyzőkkel, végrehajtó irodákkal, hatóságokkal, bíróságokkal, ügyvédekkel személyes ügyféltárgyalások bonyolítása követeléskezelő szoftverben végzett döntések,...
    May. 21.
  • hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció...
    May. 21.
  • A beérkező hívások udvarias, gyors és megoldásközpontú kezelése. Hívásadatok rögzítése és továbbítása telefonon és emailben. Együttműködés munkatársakkal/vezetőkkel. Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismeretek elsajátításával.
    May. 17.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim