Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kft állás, munka (1-3 év tapasztalat)
173 db találat
Szűrés
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 12.
-
ITE Bus&Truck Kft, mint Daimler Truck AG magyarországi hivatalos importőre, a gyártó termékeinek (Mercedes-Benz Trucks) értékesítését és vevőszolgálati tevékenységét ellátó szervezete keresi új munkatársát garancia és szervizszerződés ügyintéző pozícióba! A munkakörhöz tartozó fe...tegnap 10:38
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...tegnap 14:20
-
az aftes sales tevékenységének üzleti és adminisztratív támogatása, meglévő szerviz szerződések kezelése, szerviz ajánlatok, díjkalkulációk készítése technikusi hatékonyság elemzése, kapcsolattartás, ügyfelekkel, társosztályokkal, külső partnerekkel, üzleti elemzések, riportok, s...tegnap 12:45
-
Szerviz szakmai, adminisztratív, dokumentációs tevékenységével kapcsolatos szervezési és kapcsolattartási teendők Ügyfélkezelés, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Szerviz gépkocsiflotta kezelés Ügyviteli és kommunikációs eszközök kezelése Munkaeszközök, szerszámok, műhelyrend...tegnap 11:09
-
Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...ma 00:30
-
Ügyfél kapcsolattartás külföldi és belföldi partnerekkel, kérdések/kérések megválaszolása elsősorban e-mailben alkalmanként telefonon is, Bejövő vevői megrendelések feldolgozása, kezelése, nyomon követése Rendelés feldolgozáshoz tartozó adminisztratív feladatok kezelése Panasz és...tegnap 14:25
-
Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése Szolgáltatásunk értékesítése Árajánlatok készítése A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás Meglévő ügyfélkörünk igényeinek k...tegnap 13:45
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...tegnap 13:17
-
szerviztechnikusok munkájának koordinálása, napi feladatjegyek kiosztása, visszagyűjtése, szerviztechnikusok GPS figyelése, elemzése, SAP igények alapján alkatrész rendelések, és azok koordinálása, aktív részvétel egy fejlődő cég minőség alapú szolgáltatás szemléletének kialakítá...ápr. 24.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:36
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:35
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:35
-
Dinamikus és nemzetközi Customer and Sales Support csapat tagjaként közvetlen kapcsolat fenntartása különböző európai ügyfelekkel e-mailben és telefonon keresztül, valamint a logisztikai intézkedéseik támogatása. A rendelési folyamat zavartalan lebonyolításában való segítségnyújt...ápr. 24.
-
Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása Egyedi igények teljes körű megoldása Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása Ügyfélbefizetések...tegnap 12:10
-
bejövő hívások fogadása autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent) kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkeltegnap 11:25
-
Webshop adminisztráció; Rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés; Adminisztrációs feladatok ellátása; Árajánlatok, érdeklődések menedzselése; Társosztályokkal (pl. tervezés, gyártás, könyvelés) való aktív együttműködés; Cégen belüli kapcsolattartás, reportálás. A feladatok és a mun...tegnap 10:48
-
szerviz részleg asszisztensi feladatainak ellátása szerviz tevékenységhez tartozó kimutatások készítése ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás ügyfél megkeresések fogadása személyesen és telefonon i Call center tevékenység eseti jelleggel a pénzügyi részleg munkájának se...tegnap 10:30
-
Vagyonvédelmi rendszerekből érkező jelzések kezelése, intézkedés Hibabejelentések (felügyeleti rendszerek, e-mail, telefon) kezelése, önálló intézkedés a hiba elhárítására a hibaelhárító személyzet felé. Támogató informatikai rendszerek napi használata. Felügyeleti rendszerek fol...tegnap 09:50
-
Értékesítési vezető munkájának elősegítése Értékesítés adminisztratív támogatása Értékesítői csapat és gyártás közötti kommunikáció biztosítása Rendelések / kiszállítások / akciók nyilvántartása Vevői reklamációk kezeléseápr. 24.
-
Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás) A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények...tegnap 05:04