Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Képviselő állások, munkák Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat területen
47 db találat
Szűrés
-
Karrier út & életpálya !! Egyik alapelvünk, hogy nagy figyelmet fordítunk a munkatársainkra , különösen a fiatalokra. A FIX alapfizetés ad egy biztonságot, hogy amíg még belerázódsz addig se maradjál pénz nélkül. Az, hogy az alapfizetésről mikor mondasz le egy vállalkozói gondo...ápr. 26.
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...ápr. 25.
-
Az üzletünk értékesítői csapatának tagjaként fő feladatod a Yettel szolgáltatások és kapcsolódó termékek bemutatása értékesítése a beérkező ügyfelek számára. Ez kezdődik az ügyfelek igényeinek felmérésével, majd folytatódik az annak megfelelő tanácsadással, az érdeklődésük felkel...ápr. 26.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...Friss
-
Maintaining regular contact with customers, plants and headquarters in France, Order preparation, recording, tracking, Management of overdue, Logistical tasks, Complaints handling, Support to Key account managerstegnap 15:00
-
The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...Friss
-
Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmenthezma 14:25
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...Friss
-
Be the primary point of contact for our partners – it is critical that we help provide them with a predictable and timely resolution to their questions and inquiries while maintaining a positive, professional and friendly attitude Provide customer support in English via live chat...tegnap 11:50
-
Kapcsolatápolás a már meglévő ügyfelekkel, vevőlátogatás, új partnerkapcsolatok kiépítése Bolti megjelenés biztosítása, termékkínálat bővítése, a forgalom növelése Kapcsolattartás a senior értékesítési szaktanácsadóval, a vevőszolgálati munkatársakkal és a szervezet többi tagjáva...ápr. 25.
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...tegnap 17:15 -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...tegnap 17:10
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...ápr. 26.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 24.
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...ápr. 24. -
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...ápr. 24.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Check all incoming orders on part numbers, price and conditions and enter it into the system / handle cancellation requests; Handle and change of orders / material returns / samples orders; Deal with SAP-exceptions and take pro-active steps to avoid unnecessary exceptions; Monito...ápr. 23.