-
Claim Management Junior Expert
1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokSupporting and collaborating in regularly reviewing and adapting claims management processes, implementing best practices across MOL Group, including identifying, assessing, documenting, negotiating, and settling; maintaining new policies and ensuring ongoing development of procurement processes....
November 14.• Előre sorolva 16 órája -
-
Vevőszolgálati munkatárs
3516 Miskolc, Tégla utca 29.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Külföldi és belföldi ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás
- Marketing, kereskedelmi látátásmód, piackutatás
- A termékekkel kapcsolatban szakszerű információszolgáltatás
- Készletgazdálkodás, optimalizálás a gyártás felé
- Megrendelések kezelése
- Mini CRM folyamatos használata
- Reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva 16 órája -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Román felsőfok
Főbb feladatok- Manage order entry, follow-up, invoicing, and returns
- Provide accurate stock and backorder updates
- Handle customer queries and complaints professionally
- Log cases and calls with high-quality standards
- Collaborate with internal teams (Sales, Finance, etc.)
December 02. -
Customer Service Agent – Multilingual Support
1117 Budapest, Dombóvári út 21.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint • Spanyol anyanyelvi szint • Portugál anyanyelvi szint • Olasz anyanyelvi szint • Cseh anyanyelvi szint • Görög anyanyelvi szint • Holland anyanyelvi szint • Lengyel anyanyelvi szint • Román anyanyelvi szint • Svéd anyanyelvi szint • Szerb anyanyelvi szint • Szlovák anyanyelvi szint • Horvát anyanyelvi szint • Bolgár anyanyelvi szint • Kínai anyanyelvi szint • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Respond to customer inquiries, complaints, roadside assistance requests, suggestions, and feedback via calls, emails, or live chat.
- Deliver timely, effective solutions while building trust and satisfaction.
- Accurately document and escalate complex cases when needed.
December 02. -
KKV Videóbanki ügyintéző
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Online vállalati számlanyitások teljes körű videóbanki lebonyolítása, az ehhez kapcsolódó rendszer- és adminisztrációs feladatok ellátása.
- KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása.
- Ügyféltámogatás és -kommunikáció a teljes ügyfél életút alatt
November 05.• Előre sorolva november 29. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
JAVA • C • C++ • ERP • CRM
Főbb feladatok- Ensure an excellent customer experience in close collaboration with our customers and partners
- Support our customers and partners to solve problems and ensure a noticeable top-level satisfaction
- Continuous improvement of our support quality and infrastructure
Tegnap 18:42 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Német középfok • Francia középfok
-
PROJECT MANAGEMENT
Főbb feladatokLET'S GET CONCRETE: WHAT WILL YOU BE DOING? In order to continue our expansion in this market, we are looking for a Working Student to support our growing Customer Success team in Germany. PURPOSE OF THE JOB: - Support the deployment and configuration of Lucca solutions. - Guide our clients through...
December 03. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Manage standard orders and periodic promotional orders across our European sales regions (France, Germany, Italy, Portugal, Spain, Switzerland, Eastern Europe, and the EMEA region)
- Take responsibility for coordinating the entire order-to-cash process
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint
Főbb feladatokReporting to the After-Sales Services Customer Service Senior Manager, you ensure consistent After-Sales Services pricing and contribute to the development of commercial communications. Within this scope, you act as the key liaison for all Watch Business Unit policies. _CREATION AND BENCHMARKING...
November 12.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior sales manager állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!