-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Román felsőfok
Főbb feladatok- Manage order entry, follow-up, invoicing, and returns
- Provide accurate stock and backorder updates
- Handle customer queries and complaints professionally
- Log cases and calls with high-quality standards
- Collaborate with internal teams (Sales, Finance, etc.)
December 02. -
Customer Service Agent – Multilingual Support
1117 Budapest, Dombóvári út 21.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint • Spanyol anyanyelvi szint • Portugál anyanyelvi szint • Olasz anyanyelvi szint • Cseh anyanyelvi szint • Görög anyanyelvi szint • Holland anyanyelvi szint • Lengyel anyanyelvi szint • Román anyanyelvi szint • Svéd anyanyelvi szint • Szerb anyanyelvi szint • Szlovák anyanyelvi szint • Horvát anyanyelvi szint • Bolgár anyanyelvi szint • Kínai anyanyelvi szint • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Respond to customer inquiries, complaints, roadside assistance requests, suggestions, and feedback via calls, emails, or live chat.
- Deliver timely, effective solutions while building trust and satisfaction.
- Accurately document and escalate complex cases when needed.
December 02.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!