-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Román felsőfok
Főbb feladatok- Manage order entry, follow-up, invoicing, and returns
- Provide accurate stock and backorder updates
- Handle customer queries and complaints professionally
- Log cases and calls with high-quality standards
- Collaborate with internal teams (Sales, Finance, etc.)
December 02. -
KKV Videóbanki ügyintéző
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Online vállalati számlanyitások teljes körű videóbanki lebonyolítása, az ehhez kapcsolódó rendszer- és adminisztrációs feladatok ellátása.
- KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása.
- Ügyféltámogatás és -kommunikáció a teljes ügyfél életút alatt
November 05.• Előre sorolva november 29. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Manage standard orders and periodic promotional orders across our European sales regions (France, Germany, Italy, Portugal, Spain, Switzerland, Eastern Europe, and the EMEA region)
- Take responsibility for coordinating the entire order-to-cash process
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint
Főbb feladatokReporting to the After-Sales Services Customer Service Senior Manager, you ensure consistent After-Sales Services pricing and contribute to the development of commercial communications. Within this scope, you act as the key liaison for all Watch Business Unit policies. _CREATION AND BENCHMARKING...
November 12.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!