Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák egyetemi végzettséggel

25 db találat
Szűrés
  • Webshop ügyintéző

    1191 Budapest, Üllői út 200.
    Kapcsolattartás vevőkkel - tájékoztatás, megrendelés utáni adategyeztetés, pontosítás, problémamegoldás, segítségnyújtás telefonon és e-mailben - hideghívás nincs! Adminisztráció és a háttérfolyamatok támogatása
    tegnap 14:10
  • Telefonos kapcsolattartás a járőrszolgálattal és az ügyfelekkel Beérkező jelzések 24 órán keresztüli figyelése, a szükséges intézkedések végrehajtása Műszaknapló napi szintű pontos vezetése CRM rendszer vezetése Szolgálat átadáskor a folyamatos és zökkenőmentes átvétel biztosítás...
    tegnap 13:40
  • Kereskedelmi asszisztens

    1117 Budapest, Dombóvári út 9.
    A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki.   Folyamatos kapcsolattar...
    máj. 12.
  • Kapcsolattartás meglevő közép- és nagyvállalati, illetve közintézményi ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása és a felmerülő ügyféligények megoldása. Igények befogadása, előterjesztése, szerződéstervezet előkészítése, szerződéskötés, monitoring. Szoros együttműködés az általa kisz...
    máj. 11.
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    máj. 11.
  • Webshop ügyfélkapcsolati munkatárs - diákmunka (Budaörs)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Puskás Tivadar utca 14.
    Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Rendelések rögzítése CRM rendszerben telefon és megrendelőszelvények alapján Postabontás Munkaidő: H-P 08:00-18:00 Szombat 08:00-15:00 között heti min. 3 nap vállalása, leginkább délelőtt órákban
    máj. 11.
  • Telefonos, elektronikus és személyes kapcsolattartás a képzésben résztvevőkkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása, adatkezelése Folyamatos résztvevői adatkezelés, iratgyűjtés Képzések előkészítése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások kezelése Honlap adminisztrációja, st...
    máj. 11.
  • Az ügyfelek teljes körű és magas szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az ügyfélkérés és ügyfélproblémák lehető legrövidebb időn belül történő megválaszolása Piackutatás elérhetőségeire Az ügyfélkapcsolatok erősítése bejövő hívások kezelése során Folyamatos kapcs...
    máj. 11.
  • Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
    máj. 10.
  • Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélkezelés, a beérkező igények kezelése (személyes és telefonos) A pénztárhoz beérkező elektronikus üzenetek szakszerű megválaszolása Tagi dokumentumok teljes körű ügyintézése, nyomtatványok, levelek kezelése
    máj. 10.
  • máj. 09.
  • követelések tömeges kezelése, jogi igényérvényesítési feladatok teljes körű ellátása, követeléskezelési szoftverben: fizetési felszólító levelek, ügyfélmegkeresések, illetve jogi eljárásokban érkező felhívások, végzések megválaszolása, adatrögzítés, fizetési meghagyás, végrehaj...
    máj. 09.
  • Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...
    máj. 08.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használata
    máj. 08.
  • Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...
    máj. 08.
  • Digitális és lineáris termékekkel kapcsolatos beérkező e-mailek, Facebook üzenetek megválaszolása Ügyfelek professzionális kiszolgálása Tájékoztatás a szolgáltatásokkal kapcsolatban Előfizetések kezelése, adminisztrálás Felmerülő ügyfélproblémák megoldása Reklamációk kezelése...
    máj. 07.
  • Rendelésekkel, számlázással, kiszállítással kapcsolatos adminisztráció Rendelés a beszállítóktól Kommunikáció az ügyfelekkel és az értékesítő csapattal Árlisták frissítése CRM rendszerek kezelése Egyéb irodai feladatok
    máj. 06.
  • Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feladatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől péntekig  10:00-18:00 között rugalmas munkab...
    máj. 04.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim