Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, középiskolai végzettséggel
37 db találat
Szűrés
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...ma 17:50
-
B2C Közszolgálati Ügyfélszolgálati csapat irányítása a közszolgáltatási ügyfélszolgálati tevékenység teljeskörű ellátása érdekében Területi Szolgálatói Ügyfélszolgálatok működésének irányítása az általa menedzselt régió koordinátor, régió koordinátor közreműködői és további kisze...ma 14:00
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...ma 14:00
-
A Magyar Telekom szolgáltatásainak értékesítése. Az ügyfelek napi szintű kiszolgálása. Adminisztrációs feladatok elvégzése.ma 13:15
-
A vállalat vevőivel történő kapcsolattartás (fix vevőkör) Megrendelés feldolgozása vállalatirányítási rendszerben, a megrendelések nyomon követése, határidők egyeztetése Árajánlatok készítése Gyors információ és segítségnyújtás e-mailben és telefonon az ügyfél részére...ma 13:05
-
bejövő hívások fogadása, rendelések rögzítése, panaszkezelés, kapcsolattartás a futárokkal, adminisztráció alkalmankénti hajnali munkakezdés és hétvégi munkavégzésma 09:35
-
Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...ma 09:00
-
nem fizetés következményeinek ismertetése késedelmes ügyfelek felszólítása teljesítésre fizetési ígéretek nyomon követése kimutatások készítése késedelmes ügyletekről kapcsolattartás külső partnerekkeltegnap 17:15
-
Lakossági hívások indítása, kezelése Előre megadott kérdések alapján a beszélgetés lebonyolítása Otthoni munkavégzés Hétfőtől szombatig heti szinten 3-4 nap vállalása kötelező, heti min 20 munkaóra. Havi 12-15 nap vállalása kötelezőtegnap 16:20
-
Belföldi közúti, gyűjtős fuvarok szervezése Belföldi szállításokat végző alvállalkozói sofőrök irányítása Kapcsolattartás és együttműködés ügyfelekkel, fuvarozókkal, alvállalkozókkal Szállítási megbízások precíz kivitelezése, nyomon követése és teljeskörű adminisztrációja...tegnap 12:35
-
Kedvesen üdvözölni, és segíteni a vásárlókat Az árukészlet ismerete annak érdekében, hogy a vásárlóknak minőségi segítséget nyújthass A napi es havi célforgalmak ismerete, és közreműködés azok elérésének érdekében A vásárlókiszolgálás mindenek előtt Az üzletvezetők által kért fel...tegnap 09:05
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...ápr. 26.
-
Egy jó kávé beindítja a napodat… és egy jó kávé most beindíthatja karrieredet! Ügyfélszolgálat munkatársunkat keressük egy hosszútávú projektre. Partnerünk a kávék specialistája; csatlakozz csapatunkhoz, és válj Te is azzá! Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minde...ápr. 26.
-
Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkalápr. 26.
-
fogadod az ügyfelek hívását, azonosítod a biztosítottat a rendszer alapján, segítesz a probléma beazonosításában, az ügyfelet a megfelelő egészségügyi ellátásra irányítod, igény esetén menedzseled az orvosi ellátás teljeskörű megszervezését, naprakészen tartod az ügyfelek adatait...ápr. 26.
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...ápr. 25.
-
Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése Szolgáltatásunk értékesítése Árajánlatok készítése A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás Meglévő ügyfélkörünk igényeinek k...ápr. 25.
-
Kimenő hívások indítása Adatrögzítés Ügyfelekkel való kapcsolattartásápr. 25.
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, L1-L2 közti szinten műszaki és informatikai jellegű támogatás nyújtása, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése informatikai rendszerek használatával, szükség esetén az illeték...ápr. 25.
-
Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...ápr. 24.