Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, 5-10 év tapasztalattal

33 db találat
Szűrés
  • Posta kezelése, banki ügyintézés és fénymásolás, telefonos ügyintézés, e-mailek kezelése, számlák rögzítése banki programokban, tájékoztató körlevelek megírása és kifüggesztése, ügyfélkezelés és ügyintézés, faliújságok rendezése, kulcsok kezelése, közgyűlésen való részvétel, közg...
    tegnap 16:12
  • Medior ügyfélszolgálati munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...
    tegnap 12:55
  • Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása, információnyújtás, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása.
    tegnap 12:55
  • -Beérkező jelzések dokumentálása -Telefonos kapcsolattartás a járőrszolgálattal és ügyfelekkel -Kameraképek ellenőrzése
    tegnap 00:40
  •  Az ügyfelekkel való kedves és hatékony kommunikáció telefonon és emailen keresztül.  Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, segítségnyújtás a termékekkel kapcsolatos információkban.  Rendelések kinyomtatása és feldolgozása az adatbázisban.  Proaktív megoldáskeresés az ügyfe...
    máj. 13.
  • Számítógépeden figyeled a vagyonvédelmi rendszerektől (pl. riasztórendszerektől) beérkező jelzéseket és minél gyorsabban megteszed a jelzéstől függő szükséges intézkedéseket Az intézkedések alkalmával telefonon tartod a kapcsolatot az ügyfelekkel, járőrökkel Telefonos ügyfélszolg...
    máj. 13.
  • Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában Nyomtatványokat osztasz, valamint segédkezel a dokumentáció kitöltésében Időpontokat foglalsz a kliensek részére
    máj. 13.
  • Vagyonvédelmi rendszerekből érkező jelzések kezelése, intézkedés Hibabejelentések (felügyeleti rendszerek, e-mail, telefon) kezelése, önálló intézkedés a hiba elhárítására a hibaelhárító személyzet felé. Támogató informatikai rendszerek napi használata. Felügyeleti rendszerek fol...
    máj. 13.
  • Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...
    máj. 13.
  • teljeskörű hitelbírálat - áru- és személyi hitel ügyfél - dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailben
    máj. 12.
  • beérkező ügyfelek kiszolgálása, informálása rendelésfelvétel telefonon és e-mailben, szállítólevelek és számlák készítése, részvétel a járatok összeállításában pénztár kezelése reklamációkezelés társosztályokkal való együttműködés partnereinktől és kollégáktól érkező megkeresések...
    máj. 12.
  • minőségi ügyfélkiszolgálás az elvárások/értékesítési eredmények és hatékony munkavégzés biztosítása napi feladatok hatékony megszervezése és koordinálása a kollégák munkájának folyamatos támogatása, ellenőrzése, teljesítménymutatók javítása munkatársak szakmai tudásának szinten t...
    máj. 12.
  • pályázat- és támogatáskezeléssel összefüggő, webes contact és call center (telefonon és emailen zajló ügyfélkiszolgálás) vezetői feladatainak ellátása; ügyfélkiszolgálási folyamatok teljes körű felügyelete; az ügyfélszolgálat eljárásrendjeinek kialakítása, felülvizsgálata, javasl...
    máj. 12.
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    máj. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim