Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal
82 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 29.
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...máj. 29.
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...tegnap 18:30
-
Kapcsolattartás a partnerekkel, gépkocsivezetőkkel és az alvállalkozókkal Dedikált kapcsolattartás ügyfelekkel (főképpen e-mailben, telefonon) Társosztályokkal történő folyamatos kommunikáció, együttműködés Adminisztrációs tevékenység végzése Riportok, kimutatások készítése Száml...tegnap 13:38
-
az ügyfelek megkereséseseinek fogadása, a rendelések felvétele, rögzítése; rendeléssekkel kapcsolatos teljes körű adminisztráció megszervezése, elvégzése; partnerekkel való kapcsolattartás és ügyintézés (az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a termékekről, és az árakról); felmerülő...tegnap 13:09
-
Ügyfelek fogadása A szalonba betérő ügyfelek vásárlási céljainak megismerése Az ügyfél szalonon belüli irányítása Folyamatos kapcsolattartás a szerviz folyamat managerekkel, termékszakértőkkel, értékesítési vezetővel, értékesítőkkel, pénztárossal és az ügyfélkapcsolati munkatárss...tegnap 11:19
-
Nyíregyházi csapatunkba keressük új telephelyi munkatársunkat. A csapat többi tagjával együtt biztosítjátok a telephelyre érkező ügyfelek gyors, gördülékeny kiszolgálását, akár bérleti-, akár vásárlási szándékkal térnek be hozzánk. Fő feladataid közé tartozik majd, hogy közreműkö...tegnap 11:18
-
Az ügyfélelégedettségi színvonal elérése érdekében a napi/havi riportok, statisztikák elkészítése A bejövő ügyféligények feldolgozása, azok megválaszolása az elvárt határidőn belül (a betanulást követően) Ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása Az ügy...tegnap 10:55
-
Megbízások rögzítése informatikai rendszerben Fuvarfeladatok költséghatékony tervezése, szervezése Fuvarfeladatok dokumentációjának elkészítése, gépjárművezetők indítása Beérkezések rögzítése, kezelése, dokumentáció előkészítése Belföldi fuvarfeladatok nyomon követése, ellenőrzés...tegnap 10:39
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 10:23
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 10:23
-
Mi lesz a feladatod? Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsad...tegnap 18:56
-
ügyfeleink professzionális kiszolgálása telefonon, e-mailen bejövő hívásokkal vagy az ügyfélszolgálat nyitva tartásásnak alkalmával történt ügyintézéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása biztosítási termékekkel kapcsolatos teljes körű információnyújtás és ügyintézés...tegnap 17:10
-
Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex problems of customers, through inquiries received via email and phone (and occasionally live chat). Use a variety of modern communic...tegnap 15:05
-
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkaltegnap 14:05
-
As the Customer Service Team Leader, you will be responsible for leading and managing a team of customer service representatives. You will be expected to have leadership experience in customer support organizations, preferably in a B2C environment. You will be responsible for org...tegnap 13:00
-
teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbenmáj. 29.
-
Dedikált ügyféltől, céges rendszeren belül érkező megrendelések kezelése Adatok feldolgozása a rendszeren belül Adatok továbbítása a társosztályoknak (raktár, szállítás) Vevői reklamációk kivizsgálása, társosztályokkal együttműködve Vevőkkel, egyéb partnerekkel történő napi kapcs...máj. 29.
-
Napi kapcsolattartás a vevőkkel (telefonon, e-mailben) Vevői igények magas szintű kiszolgálása Vevői kérdések, reklamációk kezelése, és közreműködés a megoldásukban Vevői megrendelések fogadása/rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Vevő nyilvántartási rendszereinek kezelése...máj. 29.
-
A 6 fős pesterzsébeti csapatunkba keressük új telephelyi munkatársunkat. A csapat többi tagjával együtt biztosítjátok a telephelyre érkező ügyfelek gyors, gördülékeny kiszolgálását, akár bérleti-, akár vásárlási szándékkal térnek be hozzánk. Fő feladataid közé tartozik majd, hog...máj. 29.
-
Kapcsolattartás a belföldi és külföldi szállítóinkkal, ügyfeleinkkkel, Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása, Raktározási szállítási feladatokkal kapcsolatos adminisztráció elkészítése, Szállítások nyomon követése, számlázással kapcsolatos feladatok elvégzése, Problémák, reklamác...máj. 29.
-
Rendelések felvétele és rögzítése Vevői reklamációk kezelése Együttműködés a társosztályokkal Mindenkori akciók alkalmazása A vevőszolgálat vezetőjének távolléte esetén, annak időszakos helyettesítésemáj. 29.