Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák egyetemi végzettséggel
125 db találat
Szűrés
-
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért információk megadása, igazolások kiállítása, biztosítási díjak rendezése, ká...ma 16:10
-
Erőforrások biztosítása, hatékony munkaszervezés kialakítása A központilag kitűzött célokkal és a minőségi mutatókkal kapcsolatos teljesítmények figyelemmel kísérése, értékelése Központilag meghatározott értékesítési folyamatok megszervezése és működtetése A posta munkavállalóina...ma 12:03
-
Rendelések felvétele és rögzítése Vevői reklamációk kezelése Együttműködés a társosztályokkal Mindenkori akciók alkalmazása A vevőszolgálat vezetőjének távolléte esetén, annak időszakos helyettesítésema 10:04
-
Az ügyfelek teljes körű tájékoztatása telefonon és írásban; Részletfizetési kérelmek feldolgozása, megállapodások megkötése; Végrehajtási ügyekben beérkező felhívások megválaszolása, kapcsolattartás a végrehajtókkal; A beérkező panaszlevelek megválaszolása; A beérkezett megkeresé...ma 05:02
-
Manage resolution of all functional problems during the whole process from ReqtoPay (requisition to payment), including invoice mismatching problems, PO modifications related to invoice problems for all customers. Keep contact with customers and handling supplier inquiries. Analy...tegnap 12:22
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...ma 20:55 -
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...ma 20:50
-
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink általános tájékoztatása, az egyedi igényeikhez igazodva szolgáltatásaink és tarifacsomagjaink ajánlása, értékesítése Az említett feladato...ma 16:10
-
Digitális termékmenedzser - Befektetések, Pénzügyi Egészség és Digitális Tanácsadás squad
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestBekapcsolódni nem csupán a Befektetés, pénzügyi egészség és digitális tanácsadási squad munkájába, hanem részt venni akár a befektetési terület digitális startégiájának a megalkotásában; Specifikálni és technológiai szempontból előkészíteni elsősorban befektetésekhez, de tágabb é...ma 16:05 -
hívások kezelése Aktív értékesítés (termékajánlás) Vevők tájékoztatása, reklamáció kezelés Értékesítő kollégákkal való kapcsolattartásma 15:55
-
A beérkező hívások udvarias, gyors és megoldásközpontú kezelése. Hívásadatok rögzítése és továbbítása telefonon és emailben. Együttműködés munkatársakkal/vezetőkkel. Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismeretek elsajátításával.ma 14:44
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ma 13:35
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...ma 13:30
-
A call centerek szervezethez dedikált menüpontjaira érkező hívások és a szervezeti postafiókokba érkező emailek, faxok kezelése Gyors információadás, hatékony problémamegoldás szóban és írásban Az Értékesítés szervezet szerződött kereskedelmi partnereitől beérkező megrendelések,...ma 13:30
-
In the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...ma 13:25
-
Rendelések egyeztetése, rögzítése, nyomon követése, számlázás; Kapcsolattartás a vevőkkel, raktárral; Szoros együttműködés az értékesítőkkel és a készletgazdával; Riportok készítése, adminisztráció (pl: Service Level riport, belföldi raklap egyenleg) Ad hoc elemzések, project jel...ma 12:40
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...ma 11:25
-
Üzleti ügyfélkör szerződéseinek kezelése, gondozása Ügyféligények és reklamációk megválaszolása, üzleti ügyfélkör kérdéseire írásos válaszadás Az üzlet és műszaki törzsadatok szükség szerinti pontosítása Kereskedőváltással kapcsolatos feladatok - SM jelentések indítása, tarifavál...ma 10:10
-
Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...ma 09:30
-
Lakossági termékek proaktív értékesítése meglévő és új ügyfeleknek; Lakossági fedezetlen hitelekkel kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés; Az ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Pénzforgalmi termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Ban...ma 08:50