Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, >10 év tapasztalattal
25 db találat
Szűrés
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...tegnap 12:51
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...tegnap 16:30
-
Mobil és vezetékes üzletágunk Lakossági Ügyfélszolgálatára beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása Vállalati rendszereink nagy része angol nyelvű, alap angol kifejezések elsajátítására szükség lesz. Ha már rendelkezel alapszintű angol nyelvtudással, előnyt jelen...tegnap 15:13
-
tegnap 13:25
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...tegnap 09:45
-
A hozzánk beérkező megkereséseket az ügyfeleink elvárásait meghaladó színvonalon kezeljük. Az ügyfélelégedettséget folyamatosan mérjük, mely a munkatársaink további fejlődését szolgálja. Teljeskörű tájékoztatást és támogatást biztosítunk ügyfeleinknek bármely biztosítási ügyükkel...máj. 28.
-
Location: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...máj. 28.
-
Feladataid ellátáshoz szükséges, alapos szakmai képzéseink elvégzése után te segíted majd az ügyfeleinket, ha telefonon vagy emailben kérdéssel vagy problémával hozzánk fordulnak. Támogatod őket a termékeinkkel kapcsolatban és online ügyintézésük során felmerülő kérdéseikkel és e...máj. 28.
-
Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásamáj. 27.
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...máj. 26.
-
Verizon Dutch Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...máj. 26. -
Verizon Portuguese Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...máj. 26. -
Verizon French Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...máj. 26. -
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 25.
-
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...máj. 25.
-
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...máj. 25.
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációmáj. 24.
-
Kapcsolattartás a vevőkkel telefonon és e-mailben Bejövő hívások kezelése Kapcsolattartás a Business Unittal illetve az értékesítési csoporttal Vevői terhelések és belső jóváírások egyeztetése, figyelemmel kísérése, eszkalálása Management informálása a problémákról Vevői kintle...máj. 24.
-
Szerviz, szolgáltatási ajánlatok elkészítése határidőre. A vevői igények alapján, a megfelelő szolgáltatási kínálat kiválasztása, az ajánlathoz szükséges konfiguráció, költségkalkuláció, műszaki leírás és kereskedelmi dokumentumok elkészítése. Az ajánlat elkészítése érdekében, ka...máj. 24.
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...máj. 24.
-
Digitális és lineáris termékekkel kapcsolatos beérkező e-mailek, Facebook üzenetek megválaszolása Ügyfelek professzionális kiszolgálása Tájékoztatás a szolgáltatásokkal kapcsolatban Előfizetések kezelése, adminisztrálás Felmerülő ügyfélproblémák megoldása Reklamációk kezelése...máj. 22.
-
A SPAR-hoz beérkező vásárlói észrevételek, reklamációk kezelése Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal és a bolthálózattal Adminisztratív teendők ellátásamáj. 22.