Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
18 db találat
Szűrés
-
kárbejelentések nyilvántartásba vétele, rögzítése, kárügyekhez kapcsolódó dokumentumok bekérése, tartalmának ellenőrzése, kárelbírálás, kárszakértés, kárkifizetés, kárügyekkel kapcsolatos egyeztetések az ügyfelekkel levélben, telefonon és személyesen, informatikai fejlesztések ka...tegnap 13:40
-
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...máj. 25.
-
Kapcsolattartás a vevőkkel telefonon és e-mailben Bejövő hívások kezelése Kapcsolattartás a Business Unittal illetve az értékesítési csoporttal Vevői terhelések és belső jóváírások egyeztetése, figyelemmel kísérése, eszkalálása Management informálása a problémákról Vevői kintle...máj. 24.
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...máj. 24.
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...máj. 24.
-
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért információk megadása, igazolások kiállítása, biztosítási díjak rendezése, ká...máj. 23.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 23.
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...máj. 23.
-
termelési tevékenységek és vészelhárítási folyamatok koordinálása kapcsolattartás és információ megosztás a vezetőség és a termelő egységek között vezetői jelentések készítése folyamatok monitorozása, ellerzése, koordinálása kapcsolattartás külső felekkel, hatóságokkal, beszállít...máj. 22.
-
A kockázatkezelési csoporthoz érkező, illetve az innen indított telefonhívások fogadása és hatékony kezelése Chates ügyintézés alkalmanként Előfizetéses ügyfeleink ügyeinek megoldása, abban az esetben, ha a számlák befizetése nem történik meg határidőre Számlamagyarázat Fizetési...máj. 22.
-
megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket, az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez, naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben, közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi s...máj. 21.
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...máj. 20. -
Az üzletünk értékesítői csapatának tagjaként fő feladatod a Yettel szolgáltatások és kapcsolódó termékek bemutatása értékesítése a beérkező ügyfelek számára. Ez kezdődik az ügyfelek igényeinek felmérésével, majd folytatódik az annak megfelelő tanácsadással, az érdeklődésük felkel...máj. 20.
-
A beérkező hívások udvarias, gyors és megoldásközpontú kezelése. Hívásadatok rögzítése és továbbítása telefonon és emailben. Együttműködés munkatársakkal/vezetőkkel. Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismeretek elsajátításával.máj. 17.
-
Contact Center Specialista - Budapest, Szombathely, Miskolc
Rugalmas - Budapest, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Vas megyeMeglévő ügyfeleink számára testreszabott banki termékek és szolgáltatások ajánlása telefonos tanácsadáson keresztül Kapcsolódó szolgáltatások bemutatása, értékesítési folyamatok támogatása; Ügyfeleink szakszerű és pontos tájékoztatása; Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció...máj. 16. -
Az Értékesítési tanácsadó a Vodafone-t a versenytársaitól megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő, és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett a munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kap...máj. 15.
-
Az Értékesítési tanácsadó a Vodafone-t a versenytársaitól megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő, és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett a munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kap...máj. 14.
-
részére élmény legyen minden személyes interakció, személyre szabott ajánlatokban részesülhessenek, elégedettsége magas szinten biztosított legyen minden ügyintézés során.máj. 13.