Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák középiskolai végzettséggel
27 db találat
Szűrés
-
bejövő/kimenő hívások kezelése időpont egyeztetés, ügyfeleink kérdéseinek megválaszolása, felmerülő panaszok kezelése, felvilágosítás a cég szolgáltatásairól.ma 14:45
-
ajánlatok követése marketing kampányok követése Ügyfélszolgálatma 15:25
-
A hozzánk beérkező megkereséseket az ügyfeleink elvárásait meghaladó színvonalon kezeljük. Az ügyfélelégedettséget folyamatosan mérjük, mely a munkatársaink további fejlődését szolgálja. Teljeskörű tájékoztatást és támogatást biztosítunk ügyfeleinknek bármely biztosítási ügyükkel...ma 15:05
-
- kapcsolattartás a kül- és belföldi vevőkkel - vevői megrendelések feldolgozása és egyeztetése a társosztályokkal - kiszállítások ütemezése és visszaigazolása - speciális szállítási feladatok szervezése - kimutatások, statisztikák készítésema 14:55
-
Kapcsolattartás vevőkkel - tájékoztatás, megrendelés utáni adategyeztetés, pontosítás, problémamegoldás, segítségnyújtás telefonon és e-mailben - hideghívás nincs! Adminisztráció és a háttérfolyamatok támogatásama 14:10
-
- Partnerek által leadott rendelés, felvétele. - Számlák kezelése - Árlisták kezelése, szerkesztése - Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás.ma 09:20
-
A belföld értékesítési csapatunkban fogsz dolgozni, ahol az alábbi feladatok várnak rád: Új partnerek felkutatása mellett, lehetséges piacok feltérképezése. Személyes egyeztetések: szolgáltatásaink prezentálása, megrendelésállomány növelése. Pontos nyomdai paraméterek felvétele...tegnap 17:15
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...tegnap 13:25
-
bejövő megrendelések fogadása telefonon és e-mailen keresztül ügyfelek segítése, támogatása szakmai tanácsadással megrendelések összekészítése, nyomon követése számlák, bizonylatok kiállítása (Navision rendszerben) garanciális termékek, illetve visszáruk kezelése, dokumentálása...tegnap 12:27
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...tegnap 09:15
-
Provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Processing and follow up all relevant requests within the division’s guidelines, liaising with partner fu...tegnap 09:10
-
Kapcsolattartás meglevő közép- és nagyvállalati, illetve közintézményi ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása és a felmerülő ügyféligények megoldása. Igények befogadása, előterjesztése, szerződéstervezet előkészítése, szerződéskötés, monitoring. Szoros együttműködés az általa kisz...máj. 26.
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...máj. 26.
-
- Újonnan kialakításra kerülő exkluzív akvarisztikai bemutatóterembe keresünk munkatársat - raktározási feladatok, (nehezebb termékek mozgatása (geotextil, tófólia, árnyékolóháló)) - tótechnika, akvarisztika, kert, medencetechnika forgalmazása - rendelések feldolgozása ügyviteli...máj. 26.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...máj. 25.
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 25.
-
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...máj. 25.
-
Személyes ügyfélszolgálati ügyintézés Ügyfelek jogi szakaszba jutott ügyeivel kapcsolatos személyes tájékoztatás, segítségnyújtás és egyeztetés Esetenként ügyfelektől érkező telefonos megkeresések megválaszolása Esetenként ügyfelekkel, bíróságokkal, Magyar Közjegyzői Kamarával, v...máj. 24.
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációmáj. 24.
-
máj. 24.