Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
64 db találat
Szűrés
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...máj. 29.
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 29.
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...tegnap 18:30
-
Szükséged lesz 1-2 év tapasztalatra adminisztratív területen, előnyt jelent, ha gazdasági középfokú, vagy felsőfokú végzettséged van, de ez nem feltétel. Fontos, hogy felsőfokon kommunikálj németül vagy franciául, hogy a külföldi ügyfelekkel tudj napi kapcsolatot tartani elektron...tegnap 14:58
-
Kapcsolattartás a partnerekkel, gépkocsivezetőkkel és az alvállalkozókkal Dedikált kapcsolattartás ügyfelekkel (főképpen e-mailben, telefonon) Társosztályokkal történő folyamatos kommunikáció, együttműködés Adminisztrációs tevékenység végzése Riportok, kimutatások készítése Száml...tegnap 13:38
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 10:23
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 10:23
-
ügyfeleink professzionális kiszolgálása telefonon, e-mailen bejövő hívásokkal vagy az ügyfélszolgálat nyitva tartásásnak alkalmával történt ügyintézéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása biztosítási termékekkel kapcsolatos teljes körű információnyújtás és ügyintézés...tegnap 17:10
-
Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex problems of customers, through inquiries received via email and phone (and occasionally live chat). Use a variety of modern communic...tegnap 15:05
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációtegnap 14:25
-
A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki. Folyamatos kapcsolattar...tegnap 10:30
-
Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása Számlák készítése, küldése, nyilvántartása Számlák kifizetésének ellenőrzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás olasz nyelven Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfe...tegnap 09:00
-
Danish speaking customer service representative
Legyen az első 5 jelentkező között!1027 Budapest, Kapás utca 6.Outgoing calls, cold calls in Danish Active sales of the company's services in Danish Consulting with Danish customers and prospects Keeping connection with Danish customers and authorities Preparing quotations, contracts, marketing materials in Danish Active cooperation with p...máj. 29. -
teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbenmáj. 29.
-
máj. 29.
-
az ügyfélszolgálatra érkező telefonos, írásbeli és személyes érdeklődések kezelése rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése vásárlóink személyes kiszolgálása árukiadási időben problémák és reklamációk kezelésemáj. 29.
-
Értékesítési lehetőségek felfedezése Ügyfélérték növelése Az üzleti és lakossági Ügyfelek igényeinek felmérése A számukra releváns termékek és szolgáltatások bemutatása és ajánlása A Vodafone által előírt értékesítési módszer és folyamatok használata Ügyfélszolgálati tevékenység...máj. 29.
-
Rendelések felvétele és rögzítése Vevői reklamációk kezelése Együttműködés a társosztályokkal Mindenkori akciók alkalmazása A vevőszolgálat vezetőjének távolléte esetén, annak időszakos helyettesítésemáj. 29.
-
ügyfelekkel való kapcsolattartás futárokkal való kapcsolattartás futárszolgálati program kezelésemáj. 29.
-
Als Mitarbeiter Prüfungsmanagement bist du im Bereich des Prüfungsmanagements angesiedelt. Du bekommst Tickets von unserem 1st level Teilnehmersupport und musst diese entsprechend den definierten SLAs lösen. Du kommunizierst per Mail und per Telefon. Du bist erster Anprechpartner...máj. 29.
-
követelések tömeges kezelése, jogi igényérvényesítési feladatok teljes körű ellátása, követeléskezelési szoftverben: fizetési felszólító levelek, ügyfélmegkeresések, illetve jogi eljárásokban érkező felhívások, végzések megválaszolása, adatrögzítés, fizetési meghagyás, végrehaj...máj. 29.
-
Your Day to Day As a Customer Support Specialist, you would act as 1st line support to customers: Responding to customer inquiries related to our products by handling inbound calls and callback requests as well as email messages, and initiating test scenarios or remote sessions...máj. 28.