Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, alkalmazotti jogviszony munkák
72 db találat
Szűrés
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ma 13:40
-
Az Értékesítési tanácsadó a Vodafone-t a versenytársaitól megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő, és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett a munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kap...ma 13:32
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...ma 13:30
-
A Nagykereskedelmi Ügyfélszolgálat egységének munkavégzéséhez kapcsolódó feladatok elvégzése, kapcsolattartás a csoport munkavégzése során érintett szervezetekkel. Országos szinten üzemanyag megrendelések rögzítése, az ezzel kapcsolatos teljes körű SAP rendszeri, valamint kapcsol...ma 13:30
-
In the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...ma 13:25
-
Megismerheted ügyfélkezelési folyamatainkat, az ügyfélkiszolgálás hátterét Kiszolgálhatod üzleti ügyfeleinket szóban és írásban Megismerkedhetsz az értékesítési és ügyfélkezelési folyamatokkal nem csak elméletben, hanem akár a gyakorlatban, együtt dolgozva csapatunkkal. Különböző...ma 12:30
-
Erőforrások biztosítása, hatékony munkaszervezés kialakítása A központilag kitűzött célokkal és a minőségi mutatókkal kapcsolatos teljesítmények figyelemmel kísérése, értékelése Központilag meghatározott értékesítési folyamatok megszervezése és működtetése A posta munkavállalóina...ma 12:05
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...ma 11:40
-
Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkelma 08:25
-
Entry of customer orders in the ERP system Processing of incoming customer orders Customer correspondence around the order process Preparing shipping documents for the warehouse Transferring the delivery notes to the warehouse and follow up packing process Communication with cust...ma 00:55
-
● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...tegnap 15:20
-
Kimenő és bejövő hívások kezelése; a Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatások értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása; Telesales hívások kezelése ügyfélelégedettségi, valamint különböző célú és fókuszú telefonos értékesítési kampányokban va...tegnap 15:10
-
Levelek és más küldemények felvétele Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása Sorsjegyek forgalmazása Készpénz, beszedett díjak, postai és kereskedelmi áruk kezelése Postai járatok fogadása és indulásra való előkészítése Egyéb ügyfélszolgálati tevékenységek...tegnap 15:05
-
Az egyetemi felvételi eljárás lebonyolításában való részvétel Felvételt nyert hallgatók tanulmányaival kapcsolatos adminisztratív feladatok teljeskörű ellátása Hallgatók tanulmányi ügyintézésének támogatása Egyetem hallgatóira vonatkozó szabályok naprakész ismerete, alkalmazása,...tegnap 14:40
-
Új vendégjelöltekkel való egyeztetés,szállodák részletes bemutatása,foglalás menetének ismertetésetegnap 14:05
-
meglévő ügyfelekkel való együttműködés: telefonon, e-mailen, személyesen történő ügyintézés, problémakezelés, kapcsolattartás adminisztrációs feladatok ellátása a cég saját vállalatirányítási rendszerében: rendelések feldolgozása, számlázás, egyéb támogató feladatok...tegnap 12:25
-
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért információk megadása, igazolások kiállítása, biztosítási díjak rendezése, ká...tegnap 12:05
-
bejövő hívások fogadása autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent) kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkeltegnap 11:25
-
Vezető gépgyártókkal való garanciális/jótállásos/méltányossági igények kezelése: Felmerült ügyek lektorálása, ellenőrzése, elszámolása Gyártói kérések nyomon követése, kezelése; Gyártói termékfejlesztő programok kezelése: Cégen belül nyomon követése, menedzselése Gyártóval elszám...tegnap 10:40
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...tegnap 09:40