Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, alkalmazotti jogviszony munkák
29 db találat
Szűrés
-
bejövő/kimenő hívások kezelése időpont egyeztetés, ügyfeleink kérdéseinek megválaszolása, felmerülő panaszok kezelése, felvilágosítás a cég szolgáltatásairól.ma 14:45
-
A hozzánk beérkező megkereséseket az ügyfeleink elvárásait meghaladó színvonalon kezeljük. Az ügyfélelégedettséget folyamatosan mérjük, mely a munkatársaink további fejlődését szolgálja. Teljeskörű tájékoztatást és támogatást biztosítunk ügyfeleinknek bármely biztosítási ügyükkel...ma 15:05
-
- kapcsolattartás a kül- és belföldi vevőkkel - vevői megrendelések feldolgozása és egyeztetése a társosztályokkal - kiszállítások ütemezése és visszaigazolása - speciális szállítási feladatok szervezése - kimutatások, statisztikák készítésema 14:55
-
Dutch speaking Customer Service Specialist (24/7)
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas - BudapestLocation: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...ma 14:50 -
Megállításos e-matrica és e-útdíj ellenőrzési tevékenység végzése a közúthálózat kijelölt díjköteles szakaszain, a jóváhagyott menetrend alapján A jogosulatlan úthasználat kezeléséhez kapcsolódó feladatok szabályszerű elvégzése az ellenőrzések során: pótdíjak megállapítása és bes...ma 13:55
-
A belföld értékesítési csapatunkban fogsz dolgozni, ahol az alábbi feladatok várnak rád: Új partnerek felkutatása mellett, lehetséges piacok feltérképezése. Személyes egyeztetések: szolgáltatásaink prezentálása, megrendelésállomány növelése. Pontos nyomdai paraméterek felvétele...tegnap 17:15
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...tegnap 13:25
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...tegnap 09:15
-
Provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Processing and follow up all relevant requests within the division’s guidelines, liaising with partner fu...tegnap 09:10
-
A parkoló ügyfélszolgálatra érkező ügyfelek kezelése (díjfizetés, számlakiállítás, általános tájékoztatás) Adminisztráció az elektronikus parkolási rendszerben, dokumentációk készítése Online foglalók tájékoztatása Parkolókártyák kódolása, kiadása Parkolók általános felügyelete F...tegnap 08:40
-
Vevőkkel, érdeklődőkkel és egyéb partnerekkel történő kapcsolattartás közvetlenül írásban és szóban, valamint közvetetten a kereskedelmi képviselőn keresztül Termékek, árajánlatok és rendelések, illetve szállítási pozíciók létrehozása a vállalatirányítási rendszerben Adminisztrat...máj. 26.
-
magyar és nemzetközi hallgatók támogatása a Karrier- és Hallgatói Szolgáltatóközpontban, a hallgatók mentálhigiénés állapotfelmérése, egyéni és csoportos terápiás ülések levezetése (személyes én online), válságintervenció és életvezetési tanácsadás, prevenciós, mentálhigiénés egé...máj. 26.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...máj. 26.
-
Vevői kapcsolattartó mérnök (MatSol - minőségügyi területre)
Legyen az első 5 jelentkező között!NyíregyházaKözvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése – napi kapcsolattartás): Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításá...máj. 26. -
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...máj. 25.
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 25.
-
A legfontosabb minden nap az utasokkal és légitársasági partnerekkel való folyamatos kommunikáció lesz! Kollégáink angol és magyar nyelven dolgoznak, élő szóban, telefonon és írásban. Információval látják el az utasokat, kasszát és bizony panaszt is kezelnek! Szorosan együttműköd...máj. 24.
-
Személyes ügyfélszolgálati ügyintézés Ügyfelek jogi szakaszba jutott ügyeivel kapcsolatos személyes tájékoztatás, segítségnyújtás és egyeztetés Esetenként ügyfelektől érkező telefonos megkeresések megválaszolása Esetenként ügyfelekkel, bíróságokkal, Magyar Közjegyzői Kamarával, v...máj. 24.
-
Nem jogi hátralékkal kapcsolatos adattisztítási feladatok ellátása Elhunyt ügyfelek hagyatékátadó végzésének beszerzésével kapcsolatos feladatok ellátása Cégbíróságtól, földhivataloktól, népesség nyilvántartótól, közjegyzőktől, önkormányzatoktól megkért adatok feldolgozása...máj. 24.
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...máj. 24.