-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Diszpécseri feladatok ellátása;
- Hibák menedzselése a hiba felvételétől a munkalap lezárásáig;
- Kapcsolattartás a megbízóval és a hibaelhárító szolgálat között;
- Hibabejelentő és karbantartó program kezelése;
- Feladatok kiadása a karbantartó szolgálat számára;
- Elvégzett karbantartási munkák dokumentálása;
November 05.• Előre sorolva november 29. -
Szoftver szaktanácsadó
7634 Pécs, Ürögi fasor 2.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A cég pécsi irodájában való munkavégzés
- Telefonon jelzett ügyfél-igények fogadása, megválaszolása
- Rendszerfelügyelet biztosítása
- Szakmai adatbázisok karbantartása
- Manuális tesztelés, tesztelési forgatókönyvek készítése
- Tesztelési hibák dokumentálása, nyomon követése, fejlesztőkkel való együttműködés
November 12.• Előre sorolva november 28. -
-
Kárszakértő
Szeged
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kárfelvétel, kárszakértői feladatok elvégzése jellemzően a Munkáltató üzemeltetésében lévő gépjárművek sérüléseinek tekintetében
- kárjavítások és egyéb karosszéria javítások követésének és követhetőségének biztosítása
November 03.• Előre sorolva november 27. -
-
HR koordinátor - Veszprém
Magyarország,Veszprém,Veszprém
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Toborzás-kiválasztási és munkaerő-kölcsönzési projektek koordinálása, támogatása
- Munkavállalókkal, partnercégekkel való szoros kapcsolattartás
- Fizikai és szellemi pozíciókra történő aktív toborzás
- Potenciális jelöltek adatbázisból történő felkeresése, tájékoztatása, interjúztatása
November 14.• Előre sorolva november 29. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező ügyfélmegkeresések (telefonos, e-mailes) kezelése és rögzítése az ügyviteli rendszerben
- A járműhasználók által jelzett igények, hibák továbbítása a flottakezelő csapat felé
- Folyamatban lévő ügyek státuszának nyomon követése, visszajelzés az ügyfeleknek
November 04.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Épületfelügyeleti rendszerek (fűtés, hűtés, szellőztetés) kezelése
- Biztonságtechnikai rendszerek (riasztó, beléptető, kamerarendszer) felügyelete
- Tűzjelző és energiagazdálkodási rendszerek ellenőrzése
- Hibajelzések fogadása, rögzítése és nyomon követése az SLA és NMBS rendszerben
November 21. -
-
Páciens koordinátor
4025, Debrecen, Bajcsy-Zsilinszky utca 34. földszint
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokPáciensek fogadása, koordinálása Ügyféligények feldolgozása telefonon, e-mailben Adminisztrációs és szervezési feladatok Orvos és asszisztens kollégák munkájának támogatása Kapcsolattartás partnerekkel...
November 18. -
ÜGYFÉLKAPCSOLATI KOORDINÁTOR
3950, Sárospatak
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokÜgyfélkapcsolat személyesen, telefonon és e-mailben Megrendelések feldolgozása és nyomon követése, naprakészen tartása Számlázás és kasszakezelés Csomagfeladás, csomagátvétel és szállítólevelek rögzítése Késztermékek ellenőrzése és átadása az ügyfelek részére...
November 14.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!