Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások Pest megyében középiskolai végzettséggel
8 db találat
Szűrés
-
Bejövő ügyfélhívások hatékony kezelése, érdeklődők és a vásárlók magasfokú tájékoztatása Vevői megrendelések teljeskörű nyomonkövetése az ügyviteli rendszerben a megrendelés beérkezésétől a teljesítésig Beérkező e-mailek naprakész megválaszolása, Reklamációk, visszáruk korrekt ke...tegnap 09:25
-
Ügyfelekkel fogsz kapcsolatot tartani telefonon német és magyar nyelven Beérkező e-mailekre válaszolsz majd az ügyfelek kérdéseivel, problémáival kapcsolatosan Facebook chaten keresztül kommunikálsz ügyfeleinkkel Adminisztrációs és egyéb háttérfeladatokat kell majd ellátnod Száml...tegnap 08:05
-
Csapat koordinátorként a te feladatod lesz azon kollégák segítése és koordinálása, akik az ügyfeleinkkel tartják a kapcsolatot. Neked kell figyelned, hogy mindig legyen elég kolléga vagy több telefont kell vállalnod, ha sok a munka. Te is napi szinten fogsz beszélni a törzsvásárl...szept. 21.
-
Feladatok, melyeket neked szánunk: Telefonon, emailen és webshop áruházon keresztül beérkező rendelések felvétele, és számlázása. Rendelésekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati ügyintézés. Havi leltárfelvételben való részvétel. Részvétel a rendelések csomagolásában, ellenőrzésében. A...szept. 20.
-
Napi szintű back-office ügyfélkapcsolati feladatok ellátása és elsődleges (B2B) kapcsolattartás a szerződött partnerekkel Ügyfél reklamációk kezelése, műszaki reklamációk kezelése Általános jellegű operatív ügyintézés, a Hyundai és Kia modellek országonkénti importőreivel Ügyfél...szept. 20.
-
Bejövő hívások fogadása német nyelven Információ adása az osztrák partner logisztikai termékeiről, szolgáltatásairól Ügyfelek reklamációinak kezelése Hívások rögzítése a ticket rendszerbenszept. 19.
-
A meglévő ügyfelekkel történő napi kapcsolattartás Teljesítmény-menedzsment Volumen előrejelzés Reklamáció kezelés Operáció fejlesztés Az ügyfelek igényeinek felismerése, felmérése. Minőségi szolgáltatás fenntartása A Vállalat ISO9001, ISO13485 valamint TAPA-A és HACCP dokumentác...szept. 18.
-
Make customers’ experience at Yettel a differentiating competitive advantage. Understand and improve Yettel’s operation to create positive, memorable, and satisfying experiences for our customers: Conduct research and data analysis to gain a deep understanding of customers' prefe...szept. 18.