Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások Pest megyében 5-10 év tapasztalattal
10 db találat
Szűrés
-
Ipari szállítószalagok szerelésével foglalkozunk, ez a fő tevékenységünk. Különösen kiemelten foglalkozunk gumihevederek pályára építésével és végtelenítésével. Gyakran előfordul, hogy ezek a hevederek megsérülnek az üzemeltetés során, ezért rendszeresen végzünk javításokat is. A...máj. 24.
-
Facebook oldal kezelés Facebook kampányok kitalálása, feltöltése, lebonyolítása AdWords kampányok teljeskörű lebonyolítása Google hirdetések elkészítése, felügyelete Akciók kitalálása Weboldal szerkesztés, adatfeltöltés ügyfélkérdőívek lebonyolítása vásárlói elégedettség mé...máj. 27.
-
Dedikált ügyféltől, céges rendszeren belül érkező megrendelések kezelése Adatok feldolgozása a rendszeren belül Adatok továbbítása a társosztályoknak (raktár, szállítás) Vevői reklamációk kivizsgálása, társosztályokkal együttműködve Vevőkkel, egyéb partnerekkel történő napi kapcs...tegnap 10:50
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megyeAz ügyfelektől (a gyár munkatársai, dolgozói) beérkező hiba bejelentések kezelése a jegyrendszeren keresztül. Ügyfélszolgálati hívások fogadása és esetenként kimenő hívások indítása. A kapcsolódó adminisztratív tevékenységek elvégzése SAP rendszerben. A projekthez szükséges...máj. 28. -
Termeléshez szükséges anyagok megrendelése MRP eredménye alapján Megrendelések kezelése, nyomon követése, visszaigazolások begyűjtése, a vállalatirányítási rendszerben történő adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal és a belső részlegekkel Felmerülő hiány - i...máj. 27.
-
Vevői és beszállítói kapcsolattartás és kapcsolatfejlesztés Vevői információk kezelése, egyeztetése a társosztályokkal és a vezetőséggel Kapcsolattartás a Nefab globális cégcsoportjával Megrendelések rögzítése és visszaigazolása a vállalatirányítási rendszerben Előrejelzések keze...máj. 27.
-
Vevőktől érkező megrendelések, előrejelzések kezelése, visszaigazolása, azok SAP rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás, kommunikáció Késztermékek készletének, készletszintjének felügyelete Vevők és késztermékek adatainak frissí...máj. 26.
-
Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partnercégekkel szóban és írásban. Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció. Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére. Fol...máj. 25.
-
Folyamatos ügyféltámogatás (telefonon és e-mailben), amely magába foglalja az after-sales és a termék felhasználásához kapcsolódó technikai támogatást Bejövő hívásokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Alap logisztikai feladatok ellátása Kiskereskedelmi partnereknek...máj. 23.
-
Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadásmáj. 21.