Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal

28 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    tegnap 16:30
  • Fagylaltpultos

    1238 Budapest, Bevásárló utca
    Soroksári Auchanban 23 éve működő fagylaltozó fiatalos csapatába keresek azonnali kezdéssel , teljes munkaidőre , hosszú távra pultos kollégát. Ha meg akarod alapozni a jövődet , komoly , fiatalos csapatban szeretnél elhelyezkedni , nálunk a helyed! Beleláthatsz az igazi olasz fa...
    ma 09:29
  • A legfontosabb minden nap az utasokkal és légitársasági partnerekkel való folyamatos kommunikáció lesz! Kollégáink angol és magyar nyelven dolgoznak, élő szóban, telefonon és írásban. Információval látják el az utasokat, kasszát és bizony panaszt is kezelnek! Szorosan együttműköd...
    ma 15:50
  • Location: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...
    máj. 28.
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megye
      Az ügyfelektől (a gyár munkatársai, dolgozói) beérkező hiba bejelentések kezelése a jegyrendszeren keresztül.   Ügyfélszolgálati hívások fogadása és esetenként kimenő hívások indítása.  A kapcsolódó adminisztratív tevékenységek elvégzése SAP rendszerben.  A projekthez szükséges...
    máj. 28.
  • Feladataid ellátáshoz szükséges, alapos szakmai képzéseink elvégzése után te segíted majd az ügyfeleinket, ha telefonon vagy emailben kérdéssel vagy problémával hozzánk fordulnak. Támogatod őket a termékeinkkel kapcsolatban és online ügyintézésük során felmerülő kérdéseikkel és e...
    máj. 28.
  • A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...
    máj. 28.
  • Ügyfélszolgálat magas szintű ellátása (bejövő hívások, e-mailek). Tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, rendelés-, kiszállítás folyamatáról. Panaszok, kérések kezelése. Cserék, visszautalások kezelése a kiskereskdelmi rendszerünben. Garanciális ügyintézés. Adminiszt...
    máj. 28.
  • Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minden szükséges tudással felvértezve tudod majd segíteni egy innovatív fizetési megoldásokat és technológiákat biztosító cég partnereit (kis- és középvállalkozások kereskedelmi területen), ahol tudásoddal, szakmai tapasztalatodda...
    máj. 27.
  • vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...
    máj. 26.
  • Szervizügyintéző

    1031 Budapest, Kazal utca 64-66.
    Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...
    máj. 26.
  • Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...
    máj. 26.
  • Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...
    máj. 25.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim