Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások Budapesten középiskolai végzettséggel
9 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 29.
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
A bővülő kkv szektorból származó partnereink kezelésére keresünk egy account managert, aki segíti a köztük és társaságunk közötti kapcsolattartást az alábbi fő feladatok ellátásával: partnerek részéről beérkező új megrendelések folyamatának végigvitele közreműködés az új szerződé...ma 09:57
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...ma 13:55
-
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...ma 12:10
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációtegnap 14:25
-
Romanian or Hungarian Speaking International Events Marketing Traineeship
1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 2.Developing and maintaining the client database of senior management representatives and developing existing customer relationships under the leadership of the Head of Marketing and Customer Relations Invite decision makers to our B2B events via the phone and promote our unique ev...máj. 28. -
A hozzánk beérkező megkereséseket az ügyfeleink elvárásait meghaladó színvonalon kezeljük. Az ügyfélelégedettséget folyamatosan mérjük, mely a munkatársaink további fejlődését szolgálja. Teljeskörű tájékoztatást és támogatást biztosítunk ügyfeleinknek bármely biztosítási ügyükkel...máj. 28.
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...máj. 26.