Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Telefonos ügyfélszolgálat állások Budapesten >10 év tapasztalattal

25 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...
    ma 00:35
  • A Társasághoz telefonon, e-mailen, személyesen érkező bejelentések kezelése.  Ügyfél csatlakozási feladatok ellátása, adatszolgáltatás, egyenleg egyeztetés, fizetési felszólítások küldése, felmerülő igények fogadása, megoldása, megválaszolása. Ügyfél befizetések könyvelése, függő...
    tegnap 16:30
  • Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...
    tegnap 16:00
  • bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)
    tegnap 15:25
  • Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...
    tegnap 09:00
  • beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása főleg házi szórakoztató rendszerekkel és háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek, weboldalról és egyéb fórumokról beérkező konkrét v...
    ápr. 27.
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a termelési részleggel, tanácsadás, árajánlatok küldése Reklámdekorációs és digitális nyomdai munkák gyártásának koordinálása Webáruházban forgalmazott eladáshelyi eszközök értékesítése A megrendelt munkák adminisztrálása, nyomon követése, számlá...
    ápr. 27.
  • Magyarország két legnagyobb távközlési szolgáltatójának projektjeihez keresünk új munkatársakat. 8 órás munkarendben sikeres betanulás után. A betanulás elméleti része a cég központjában fog történni. Ezt követően a gyakorlati oldal már online. Sikeres vizsga után lehetséges a Ho...
    ápr. 26.
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    ápr. 26.
  • A 4Life Direct Kft. által közvetített biztosítással rendelkező ügyfelekkel való kapcsolattartás. Mind bejövő, mind kimenő hívások kezelése során Ügyfélkapcsolatok erősítése a hívások során
    ápr. 26.
  • Telefonos, elektronikus és személyes kapcsolattartás a képzésben résztvevőkkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása, adatkezelése Folyamatos résztvevői adatkezelés, iratgyűjtés Képzések előkészítése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások kezelése Honlap adminisztrációja, st...
    ápr. 26.
  • fogadod az ügyfelek hívását, azonosítod a biztosítottat a rendszer alapján, segítesz a probléma beazonosításában, az ügyfelet a megfelelő egészségügyi ellátásra irányítod, igény esetén menedzseled az orvosi ellátás teljeskörű megszervezését, naprakészen tartod az ügyfelek adatait...
    ápr. 26.
  • Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése Szolgáltatásunk értékesítése Árajánlatok készítése A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás Meglévő ügyfélkörünk igényeinek k...
    ápr. 25.
  • A telefonon beérkező hívások kezelése és az ügyfelek pontos tájékoztatása, segítése Főképp lakossági, kisebb részben a vállalati termékek és szolgáltatások ismertetése az ügyfelek részére Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekkel, számlanyitásokkal kapcsolatos feladatok elvégz...
    ápr. 24.
  • Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...
    ápr. 24.
  • Gondoltál már arra, hogy a könyvelés és az ügyfélszolgálat milyen izgalmas kombináció lehet? Itt a lehetőség, hogy felfedezd! Ha ugyanúgy szeretsz emberekkel kommunikálni, mint a számokkal foglalkozni, csatlakozz hozzánk, és legyél a legjobb szakmai támogató a könyvelés világában...
    ápr. 24.
  • Ügyfélkapcsolati referens

    Magyarország,Budapest,Budapest
    Meglévő ügyfélkörrel való kapcsolatépítés, kapcsolattartás, illetve a terület vonzáskörzetébe tartozó cégek akvizíciója A kezelésébe tartozó portfólió minőségének megőrzése, javítása Üzleti lehetőségek felkutatása, azonosítása, aktív és passzív termékek értékesítése, együttműködé...
    ápr. 23.
  • Ügyfélszolgálati telefonok kezelése angolul és magyarul. Koordinációs, szervezési feladatok, kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel Probléma- és panaszkezelés. Ha úgy érzed ez eddig rád illik, akkor mutatjuk, hogy miről van szó: Változatos ügy...
    ápr. 23.
  • kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...
    ápr. 23.
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen, támogatás nyújtása a biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos magyar nyelvű kérdésekben, adminisztrációs felületen könnyen megoldható ügyfélproblémák hatékony kezelése, továbbítása és nyomon követé...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim