Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
155 db találat
Szűrés
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...máj. 13.
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...máj. 13.
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...máj. 13.
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...máj. 13.
-
Location: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...máj. 13.
-
Customer Service Representative (with various languages combination)
Brno, Jihomoravský kraj, Czechiamáj. 13. -
Kapcsolattartás vevőkkel - tájékoztatás, megrendelés utáni adategyeztetés, pontosítás, problémamegoldás, segítségnyújtás telefonon és e-mailben - hideghívás nincs! Adminisztráció és a háttérfolyamatok támogatásamáj. 13.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...máj. 13.
-
Az ügyfelekkel való kedves és hatékony kommunikáció telefonon és emailen keresztül. Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, segítségnyújtás a termékekkel kapcsolatos információkban. Rendelések kinyomtatása és feldolgozása az adatbázisban. Proaktív megoldáskeresés az ügyfe...máj. 13.
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 13.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése Szolgáltatásunk értékesítése Árajánlatok készítése A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás Meglévő ügyfélkörünk igényeinek k...máj. 13.
-
Telefonos kapcsolattartás a járőrszolgálattal és az ügyfelekkel Beérkező jelzések 24 órán keresztüli figyelése, a szükséges intézkedések végrehajtása Műszaknapló napi szintű pontos vezetése CRM rendszer vezetése Szolgálat átadáskor a folyamatos és zökkenőmentes átvétel biztosítás...máj. 13.
-
Kimenő hívások indítása meglévő ügyfeleknek (adategyeztetés, véleményfelmérés, kintlévőség-kezelés)máj. 13.
-
Számítógépeden figyeled a vagyonvédelmi rendszerektől (pl. riasztórendszerektől) beérkező jelzéseket és minél gyorsabban megteszed a jelzéstől függő szükséges intézkedéseket Az intézkedések alkalmával telefonon tartod a kapcsolatot az ügyfelekkel, járőrökkel Telefonos ügyfélszolg...máj. 13.
-
Ügyfélmegkeresések fogadása (telefonon, írásban) Ügyfélelégedettség megtartása - minőségi, ügyfélközpontú, gyors ügykezelés Tájékoztatás, szerződésekkel kapcsolatos ügyvitel Elszámolási és számlázási kérdések megválaszolása Tevékenységgel összefüggő elektronikus és papír alapú do...máj. 13.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13.
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13. -
Dutch Speaking Customer Service Representative (Fixed term contract)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13. -
Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partnercégekkel szóban és írásban. Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció. Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére. Fol...máj. 13.