Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, főiskolai végzettséggel
71 db találat
Szűrés
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...máj. 23.
-
Az ügyfelek teljes körű tájékoztatása telefonon és írásban; Részletfizetési kérelmek feldolgozása, megállapodások megkötése; Végrehajtási ügyekben beérkező felhívások megválaszolása, kapcsolattartás a végrehajtókkal; A beérkező panaszlevelek megválaszolása; A beérkezett megkeresé...máj. 23.
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...máj. 23.
-
Információ- és segítségnyújtás az MBH SZÉP kártyával kapcsolatos telefonos, esetenként e-mailes megkeresés során Problémamegoldás, adott esetben panaszkezelés A munkakörhöz kapcsolódó adminisztráció elvégzésemáj. 22.
-
Ügyfélszolgálat (bejövő hívások fogadása és elektronikus megkeresések kezelése)máj. 22.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 22.
-
Az ügyfeleinktől érkező hívások fogadása, a felmerülő kérdések, kérések megválaszolása és kezelése, Ügyfeleink felkészült tájékoztatása banki szolgáltatásaink, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól, Ügyfeleink elégedettségének emelése, színvonalas, magas minős...máj. 22.
-
Meglévő ügyfeleinkkel napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailen Ajánlatok és rendelések feldolgozása Vevőink megtartásában való aktív részvétel Adminisztrációs feladatokmáj. 22.
-
A nagytarcsai nagykereskedelmi telephelyen az ügyfelek kiszolgálása Csomag címkézés, áruellenőrzés, számlázás, árukiadás Beérkező telefonok, e-mailek, érdeklődések kezelése, megválaszolása Adminisztrációs feladatok Excelben és a vállalat saját rendszerében Együttműködés a szervez...máj. 22.
-
Értesz a könyveléshez, és szeretsz másoknak segíteni? Itt az idő, hogy a kettőt kombináld, és más könyvelőknek segíts használni a Kulcs-Könyvelés programcsaládot. Megtanítunk rá! Az alábbi feladatok várnak Rád: Kapcsolattartás az ügyfeleinkkel telefonon, írásban, személyesen Prog...máj. 22.
-
Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...máj. 22.
-
Telefonos és elektronikus csatornákon keresztül érkező ügyfél-megkeresések kezelése Ügyfél reklamációk, információkérések fogadása és regisztrálása Társosztályokkal, egyéb szervezetekkel kapcsolattartás Adatrögzítésmáj. 22.
-
- Partnerek által leadott rendelés, felvétele. - Számlák kezelése - Árlisták kezelése, szerkesztése - Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás.máj. 22.
-
A kockázatkezelési csoporthoz érkező, illetve az innen indított telefonhívások fogadása és hatékony kezelése Chates ügyintézés alkalmanként Előfizetéses ügyfeleink ügyeinek megoldása, abban az esetben, ha a számlák befizetése nem történik meg határidőre Számlamagyarázat Fizetési...máj. 22.
-
meglévő ügyfelek telefonos megkeresése kedvező biztosítási lehetőségekkel: hitelfedezeti-, jövedelem-, baleset- és életbiztosítással adminisztrációmáj. 21.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...máj. 21.
-
Kapcsolattartás meglevő közép- és nagyvállalati, illetve közintézményi ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása és a felmerülő ügyféligények megoldása. Igények befogadása, előterjesztése, szerződéstervezet előkészítése, szerződéskötés, monitoring. Szoros együttműködés az általa kisz...máj. 21.
-
ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása tájékoztatás és segítségnyújtás telefonon, e-mailben problémamegoldás, panaszkezelés hibabejelentések feldolgozása napi kapcsolattartás a társosztályokkal napi riportok elkészítése kapcsolattartás partnerekkel...máj. 21.
-
megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket, az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez, naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben, közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi s...máj. 21.
-
követelések tömeges kezelése, jogi igényérvényesítési feladatok teljes körű ellátása, követeléskezelési szoftverben: fizetési felszólító levelek, ügyfélmegkeresések, illetve jogi eljárásokban érkező felhívások, végzések megválaszolása, adatrögzítés, fizetési meghagyás, végrehaj...máj. 21.