-
távértékesítési prémium banki tanácsadó - Debrecen
4024 Debrecen, Piac utca 52.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- már ma a jövő ügyfélkiszolgálását szeretnéd nyújtani
- szereted az elektronikus csatornákat: telefon, e-mail, video hívás
- az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásához szívesen sajátítod el a befektetési szakma, és a prémium ügyfélkezelés rejtelmeit, melynek edukációjában segítséget nyújtunk
November 12.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
távértékesítési univerzális tanácsadó - Debrecen
Hibrid • 4024 Debrecen, Piac utca 52.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kapcsolattartás lakossági ügyfelekkel különböző elektronikus (telefon, email, videokonferencia stb.) csatornákon keresztül, hosszú távú együttműködés kialakítására törekedve
- hitel-, befektetési, biztosítási és KKV termékek értékesítése a Bank ügyfelei részére
November 10.• Előre sorolva november 22. -
Contact Center értékesítési és ügyfélszolgálati tanácsadó
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejövő és kimenő hívások indítása
- segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben
- termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel
- videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség nyújtás
November 18. -
Telefonos ügyfélszolgálati tanácsadó
Budapest, IX. kerület
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és kimenő hívások indítása meglévő ügyfélkörben
- Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban
- Adminisztráció a belső rendszerben
- Társosztályokkal való kapcsolattartás
- Keresztértékesítés
Október 31. -
-
German speaking Customer Experience Advisor
Csongrád-Csanád megye
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Act as the first point of contact for customers and partners across multiple communication channels
- Manage incoming inquiries
- Manage your own case queue and ensure high-quality service
- Process account requests, refunds, social media queries, and log actions in internal systems
November 21.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!