-
Online ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest, Táblás utca 36.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Lengyel felsőfok • Horvát felsőfok • Bolgár felsőfok
Főbb feladatok- visszaigazolás küldése, rendelések ellenőrzése;
- megjegyzések kezelése, számlák nyomtatása;
- rendelésekkel összefüggő levelezés lebonyolítása, termékhiány esetén kiértesítés, cseretermék ajánlása;
- fordítás, termékfeltöltés az idegen nyelvű oldalra;
- utalásra váró rendelések kezelése;
November 21. -
-
Ügyfélszolgálatos / Adminisztrációs munkatárs
1043 Budapest, Csányi László utcaNettó 300e - 300e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése
- vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.)
- visszáru ügyintézése
- bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás
- futárcéggel való szoros együttműködés
November 07. -
German speaking Helpdesk Analyst I.
Országos lefedettség
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Acting as the first point of contact (SPOC) for end-users, providing support for IT-related issues
- Delivering technical assistance via email, chat, phone, and ITSM tools
- Supporting customers in the contracted languages (English and German)
November 10.• Előre sorolva tegnap 09:55 -
-
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva 8 órája -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!