Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, egyetemi végzettséggel

62 db találat
Szűrés
  • Bejövő hívások fogadása, az ügyfelek teljes körű tájékoztatása, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása, panaszkezelés, adatrögzítés.
    tegnap 08:57
  • Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon és e-mailen Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel és szállításokkal kapcsolatban Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása Az ügyfélvi...
    tegnap 22:14
  • A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...
    tegnap 15:45
  • ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása  tájékoztatás és segítségnyújtás telefonon, e-mailben problémamegoldás, panaszkezelés hibabejelentések feldolgozása napi kapcsolattartás a társosztályokkal napi riportok elkészítése kapcsolattartás partnerekkel...
    tegnap 14:30
  • követelések tömeges kezelése, jogi igényérvényesítési feladatok teljes körű ellátása, követeléskezelési szoftverben: fizetési felszólító levelek, ügyfélmegkeresések, illetve jogi eljárásokban érkező felhívások, végzések megválaszolása, adatrögzítés, fizetési meghagyás, végrehaj...
    tegnap 13:20
  • Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...
    máj. 14.
  • Diszpécseri feladatok ellátása; Hibabejelentő és karbantartó program kezelése (FM szoftver); Hibák menedzselése a hiba felvételétől a munkalap lezárásáig; Kapcsolattartás a külső megbízók és a belső vagy alvállalkozói hibaelhárító szolgálat között; Karbantartási munkák kezelése,...
    máj. 14.
  • ● Értékesítés ● Szakmai tanácsadás (rozsdamentes illetve saválló ipari csavarok) ● Ügyfelekkel való kapcsolattartás ● Számlázási program kezelése
    máj. 14.
  • vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...
    máj. 14.
  • Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...
    máj. 14.
  • beérkezett rendelések rögzítése, kapcsolattartás a vevőkkel (éttermekkel) telefonon, e-mailben, bejövő hívások fogadása, termékek ajánlása, értékesítése, szoros együttműködés a társosztályokkal, a sofőrök munkájának segítése, vevőcsoportok forgalmának monitorozása, értékesítés tá...
    máj. 14.
  • Medior ügyfélszolgálati munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...
    máj. 14.
  • Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása, információnyújtás, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása.
    máj. 14.
  • Szervizügyintéző

    1031 Budapest, Kazal utca 64-66.
    Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...
    máj. 14.
  • IT helpdesk munkatárs

    9024 Győr, Szent Imre út 88.
    Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...
    máj. 13.
  •  Az ügyfelekkel való kedves és hatékony kommunikáció telefonon és emailen keresztül.  Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, segítségnyújtás a termékekkel kapcsolatos információkban.  Rendelések kinyomtatása és feldolgozása az adatbázisban.  Proaktív megoldáskeresés az ügyfe...
    máj. 13.
  • Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése Szolgáltatásunk értékesítése Árajánlatok készítése A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás Meglévő ügyfélkörünk igényeinek k...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim