Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, középiskolai végzettséggel
25 db találat
Szűrés
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...tegnap 12:51
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...tegnap 16:30
-
Ügyfelek telefonon történő megkeresése, egyeztetés a fennálló hátralék rendezéséről, lehetőségek felajánlása; hátralékkezelési bejövő hívások fogadása, ügyfelek teljes körű tájékoztatása; ügyfélpanaszok, reklamációk hatékony kezelésema 14:05
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...tegnap 13:18
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációma 14:25
-
Mobil és vezetékes üzletágunk Lakossági Ügyfélszolgálatára beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása Vállalati rendszereink nagy része angol nyelvű, alap angol kifejezések elsajátítására szükség lesz. Ha már rendelkezel alapszintű angol nyelvtudással, előnyt jelen...tegnap 15:13
-
OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új...tegnap 14:54
-
az ügyfélszolgálatra érkező telefonos, írásbeli és személyes érdeklődések kezelése rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése vásárlóink személyes kiszolgálása árukiadási időben problémák és reklamációk kezelésetegnap 11:46
-
ügyfelekkel való kapcsolattartás futárokkal való kapcsolattartás futárszolgálati program kezelésetegnap 09:25
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...tegnap 07:55
-
Az ügyfelek teljes körű tájékoztatása telefonon és írásban; Részletfizetési kérelmek feldolgozása, megállapodások megkötése; Végrehajtási ügyekben beérkező felhívások megválaszolása, kapcsolattartás a végrehajtókkal; A beérkező panaszlevelek megválaszolása; A beérkezett megkeresé...tegnap 05:05
-
követelések tömeges kezelése, jogi igényérvényesítési feladatok teljes körű ellátása, követeléskezelési szoftverben: fizetési felszólító levelek, ügyfélmegkeresések, illetve jogi eljárásokban érkező felhívások, végzések megválaszolása, adatrögzítés, fizetési meghagyás, végrehaj...tegnap 00:30
-
A hozzánk beérkező megkereséseket az ügyfeleink elvárásait meghaladó színvonalon kezeljük. Az ügyfélelégedettséget folyamatosan mérjük, mely a munkatársaink további fejlődését szolgálja. Teljeskörű tájékoztatást és támogatást biztosítunk ügyfeleinknek bármely biztosítási ügyükkel...máj. 28.
-
- Partnerek által leadott rendelés, felvétele. - Számlák kezelése - Árlisták kezelése, szerkesztése - Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás.máj. 28.
-
megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket, az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez, naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben, közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi s...máj. 27.
-
Kapcsolattartás meglevő közép- és nagyvállalati, illetve közintézményi ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása és a felmerülő ügyféligények megoldása. Igények befogadása, előterjesztése, szerződéstervezet előkészítése, szerződéskötés, monitoring. Szoros együttműködés az általa kisz...máj. 26.
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...máj. 26.
-
Telefonos kapcsolattartás a járőrszolgálattal és az ügyfelekkel Beérkező jelzések 24 órán keresztüli figyelése, a szükséges intézkedések végrehajtása Műszaknapló napi szintű pontos vezetése CRM rendszer vezetése Szolgálat átadáskor a folyamatos és zökkenőmentes átvétel biztosítás...máj. 25.
-
● Értékesítés ● Szakmai tanácsadás (rozsdamentes illetve saválló ipari csavarok) ● Ügyfelekkel való kapcsolattartás ● Számlázási program kezelésemáj. 24.
-
Folyamatos ügyféltámogatás (telefonon és e-mailben), amely magába foglalja az after-sales és a termék felhasználásához kapcsolódó technikai támogatást Bejövő hívásokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Alap logisztikai feladatok ellátása Kiskereskedelmi partnereknek...máj. 23.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 23.
-
A kockázatkezelési csoporthoz érkező, illetve az innen indított telefonhívások fogadása és hatékony kezelése Chates ügyintézés alkalmanként Előfizetéses ügyfeleink ügyeinek megoldása, abban az esetben, ha a számlák befizetése nem történik meg határidőre Számlamagyarázat Fizetési...máj. 22.