Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, középiskolai végzettséggel
89 db találat
Szűrés
-
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink általános tájékoztatása, az egyedi igényeikhez igazodva szolgáltatásaink és tarifacsomagjaink ajánlása, értékesítése Az említett feladato...ma 16:10
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...ma 16:00
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...ma 15:00
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...ma 15:00
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ma 13:40
-
Gondoltál már arra, hogy a könyvelés és az ügyfélszolgálat milyen izgalmas kombináció lehet? Itt a lehetőség, hogy felfedezd! Ha ugyanúgy szeretsz emberekkel kommunikálni, mint a számokkal foglalkozni, csatlakozz hozzánk, és legyél a legjobb szakmai támogató a könyvelés világában...ma 11:30
-
A Raiffeisen Bank meglévő lakossági, prémium és leendő ügyfeleinek magas színvonalon történő, személyre szabott értékesítése, Ügyfeleink tájékoztatása a szolgáltatásainkról, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól, Számítunk szakértői segítséged alkalmazására a...ma 10:05
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...ma 10:00
-
Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...ma 00:35
-
A központi ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A cég meglévő ügyfeleinek telefonos megkeresése az autók éves, időszakos szervizeivel kapcsolatosan Ügyfelek tájékoztatása az aktuális akciókról, szolgáltatásokról Beérkező megrendelé...ma 00:30
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...tegnap 22:50
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...tegnap 17:50
-
tegnap 16:05
-
bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.tegnap 15:35
-
Kimenő és bejövő hívások kezelése; a Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatások értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása; Telesales hívások kezelése ügyfélelégedettségi, valamint különböző célú és fókuszú telefonos értékesítési kampányokban va...tegnap 15:10
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...tegnap 14:00
-
Kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; Kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; Kapcsolattartás ügyfeleinkkel írásban és szóban; Kapcsolattartás partnereinkkel.tegnap 09:40
-
bejövő hívások fogadása, rendelések rögzítése, panaszkezelés, kapcsolattartás a futárokkal, adminisztráció alkalmankénti hajnali munkakezdés és hétvégi munkavégzéstegnap 09:35
-
Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...tegnap 09:00
-
Bejövő telefonhívások fogadása, szakszerű, minőségi megválaszolása Keresztértékesítés Kimenő hívások lebonyolítása Banki termékek, szolgáltatások naprakész ismerete és alkalmazása, a szükséges rendszerek használatategnap 05:05