Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, 3-5 év tapasztalattal
19 db találat
Szűrés
-
Telefonon beérkező rendelések felvétele, kezelése, Webáruházba beérkező rendelések kezelése, Rendelés folyamatok menedzselése, Rendeléseket érintő csomagolási tevékenység, Szerződések, beérkező bizonylatok adminisztrációja, Irodai adminisztrációs feladatok elvégzése...tegnap 10:15
-
Milyen feladatok várnak rád? Közúti szállítások megszervezése (belföld és nemzetközi egyaránt) Menetrendszerinti járatok indítása Optimális jármű kihasználás elérése Gépjárművek zavartalan menetének biztosítása, nyomon követése Fuvarfeladatok közben felmerülő problémák gyors és h...tegnap 00:30
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 16.
-
Új vendégjelöltekkel való egyeztetés,szállodák részletes bemutatása,foglalás menetének ismertetésemáj. 16.
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...máj. 16.
-
A nagytarcsai nagykereskedelmi telephelyen az ügyfelek kiszolgálása Csomag címkézés, áruellenőrzés, számlázás, árukiadás Beérkező telefonok, e-mailek, érdeklődések kezelése, megválaszolása Adminisztrációs feladatok Excelben és a vállalat saját rendszerében Együttműködés a szervez...máj. 16.
-
Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon és e-mailen Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel és szállításokkal kapcsolatban Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása Az ügyfélvi...máj. 15.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...máj. 15.
-
ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása tájékoztatás és segítségnyújtás telefonon, e-mailben problémamegoldás, panaszkezelés hibabejelentések feldolgozása napi kapcsolattartás a társosztályokkal napi riportok elkészítése kapcsolattartás partnerekkel...máj. 15.
-
vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...máj. 14.
-
beérkezett rendelések rögzítése, kapcsolattartás a vevőkkel (éttermekkel) telefonon, e-mailben, bejövő hívások fogadása, termékek ajánlása, értékesítése, szoros együttműködés a társosztályokkal, a sofőrök munkájának segítése, vevőcsoportok forgalmának monitorozása, értékesítés tá...máj. 14.
-
Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...máj. 14.
-
Az ügyfelekkel való kedves és hatékony kommunikáció telefonon és emailen keresztül. Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, segítségnyújtás a termékekkel kapcsolatos információkban. Rendelések kinyomtatása és feldolgozása az adatbázisban. Proaktív megoldáskeresés az ügyfe...máj. 13.
-
bérlőkkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailen, személyesen) és teljes körű kiszolgálásuk szerződéskötések, szerződések nyomon követése és a lejáró szerződések feltételeinek újratárgyalása raktárhelyiségek bérbeadásra történő értékesítése házi pénztár kezelése számlák kiállí...máj. 12.
-
beérkező hívások fogadása, e-mail-ek megválaszolása, napi kapcsolattartás ügyfelekkel, problémáik megoldása e-mail-ben és telefonon, ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtásmáj. 12.
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...máj. 10.
-
Dolgozz Te is a Pizza Forte-nél! Munkatársakat keresünk Call Center / Rendelésfelvevő pozícióba. Ha pályakezdő vagy helyedet akkor is megtalálhatod nálunk! Feladatok: Rendelések felvétele Panaszok kezelése Munkavégzés helyszíne: Budapest 11. kerület (Budapest One irodaház)...máj. 10.
-
Workforce management (holiday planning, schedule management, daily workforce distribution) Managing, maintaining and reporting of regular outgoing call campaigns Strong supervision and management of the Advanced Complaint Handling process Creating, updating our internal process d...máj. 09.
-
Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadásmáj. 06.