Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, >10 év tapasztalattal
51 db találat
Szűrés
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...tegnap 14:00
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...tegnap 13:54
-
Ügyfélmegkeresések fogadása (telefonon, írásban) Ügyfélelégedettség megtartása - minőségi, ügyfélközpontú, gyors ügykezelés Tájékoztatás, szerződésekkel kapcsolatos ügyvitel Elszámolási és számlázási kérdések megválaszolása Tevékenységgel összefüggő elektronikus és papír alapú do...tegnap 13:04
-
ügyfélmegkeresések fogadása (telefonon, írásban) ügyfélelégedettség megtartása - minőségi, ügyfélközpontú, gyors ügykezelés tájékoztatás, szerződésekkel kapcsolatos ügyvitel elszámolási és számlázási kérdések megválaszolása tevékenységgel összefüggő elektronikus és papír alapú do...tegnap 17:10
-
Kapcsolattartás vevőkkel - tájékoztatás, megrendelés utáni adategyeztetés, pontosítás, problémamegoldás, segítségnyújtás telefonon és e-mailben - hideghívás nincs! Adminisztráció és a háttérfolyamatok támogatásategnap 14:10
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 10:30 -
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...tegnap 08:00
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...tegnap 07:45
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációmáj. 12.
-
A SPAR-hoz beérkező vásárlói észrevételek, reklamációk kezelése Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal és a bolthálózattal Adminisztratív teendők ellátásamáj. 12.
-
Panaszok hátterének feltárása; javaslattétel az ügyek kezelésére; panaszügyek megválaszolása írásban illetve szóban; kapcsolattartás a társaság más szervezeti egységeivel; az érvényben lévő szabályzatok, utasítások, leírások elsajátításamáj. 12.
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...máj. 11. -
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...máj. 11.
-
Folyamatos ügyféltámogatás (telefonon és e-mailben), amely magába foglalja az after-sales és a termék felhasználásához kapcsolódó technikai támogatást Bejövő hívásokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Alap logisztikai feladatok ellátása Kiskereskedelmi partnereknek...máj. 11.
-
Kapcsolattartás meglevő közép- és nagyvállalati, illetve közintézményi ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása és a felmerülő ügyféligények megoldása. Igények befogadása, előterjesztése, szerződéstervezet előkészítése, szerződéskötés, monitoring. Szoros együttműködés az általa kisz...máj. 11.
-
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink általános tájékoztatása, az egyedi igényeikhez igazodva szolgáltatásaink és tarifacsomagjaink ajánlása, értékesítése Az említett feladato...máj. 11.
-
Az egészségügyi tanácsadó vonalra beérkező, angol nyelvű páciensek hívásainak megválaszolása, egészségügyi tanácsadás. Az egészségügyi esetek szakszerű felmérése. Sürgősségi ellátást igénylő kórképek felismerése. Az ügyfelek tájékoztatása, informálása, a felmerülő kérdéseik megvá...máj. 11.
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...máj. 11.
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...máj. 11.
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...máj. 11.