Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, pályakezdőknek
7 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...tegnap 16:30
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...tegnap 12:51
-
Az egészségügyi tanácsadó vonalra beérkező, angol nyelvű páciensek hívásainak megválaszolása, egészségügyi tanácsadás. Az egészségügyi esetek szakszerű felmérése. Sürgősségi ellátást igénylő kórképek felismerése. Az ügyfelek tájékoztatása, informálása, a felmerülő kérdéseik megvá...tegnap 13:18
-
Answering calls and emails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contac...tegnap 14:30
-
A hozzánk beérkező megkereséseket az ügyfeleink elvárásait meghaladó színvonalon kezeljük. Az ügyfélelégedettséget folyamatosan mérjük, mely a munkatársaink további fejlődését szolgálja. Teljeskörű tájékoztatást és támogatást biztosítunk ügyfeleinknek bármely biztosítási ügyükkel...May. 28.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...May. 26.
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...May. 25.