Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák főiskolai végzettséggel
31 db találat
Szűrés
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...ma 07:53
-
ajánlatok követése marketing kampányok követése Ügyfélszolgálattegnap 15:21
-
Telefonos és elektronikus csatornákon keresztül érkező ügyfél-megkeresések kezelése Ügyfél reklamációk, információkérések fogadása és regisztrálása Társosztályokkal, egyéb szervezetekkel kapcsolattartás Adatrögzítéstegnap 10:03
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésema 09:50
-
- Partnerek által leadott rendelés, felvétele. - Számlák kezelése - Árlisták kezelése, szerkesztése - Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás.tegnap 09:15
-
A kockázatkezelési csoporthoz érkező, illetve az innen indított telefonhívások fogadása és hatékony kezelése Chates ügyintézés alkalmanként Előfizetéses ügyfeleink ügyeinek megoldása, abban az esetben, ha a számlák befizetése nem történik meg határidőre Számlamagyarázat Fizetési...tegnap 08:55
-
Kapcsolattartás meglevő közép- és nagyvállalati, illetve közintézményi ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása és a felmerülő ügyféligények megoldása. Igények befogadása, előterjesztése, szerződéstervezet előkészítése, szerződéskötés, monitoring. Szoros együttműködés az általa kisz...máj. 21.
-
megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket, az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez, naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben, közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi s...máj. 21.
-
követelések tömeges kezelése, jogi igényérvényesítési feladatok teljes körű ellátása, követeléskezelési szoftverben: fizetési felszólító levelek, ügyfélmegkeresések, illetve jogi eljárásokban érkező felhívások, végzések megválaszolása, adatrögzítés, fizetési meghagyás, végrehaj...máj. 21.
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...máj. 20. -
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...máj. 20.
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...máj. 20.
-
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...máj. 20.
-
máj. 19.
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...máj. 19.
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációmáj. 18.
-
Kapcsolattartás vevőkkel - tájékoztatás, megrendelés utáni adategyeztetés, pontosítás, problémamegoldás, segítségnyújtás telefonon és e-mailben - hideghívás nincs! Adminisztráció és a háttérfolyamatok támogatásamáj. 18.
-
ügyfélszolgálati feladatok ellátása (e-mailek megválaszolása, telefonos és személyes tájékoztatás nyújtása, vendégek fogadása, postázás stb.) befizetések nyomon követése, elektronikus nyilvántartások kezelése lakossági tanfolyamok adminisztrációja házipénztár kezelése nyelvvizsgá...máj. 18.
-
Panaszok hátterének feltárása; javaslattétel az ügyek kezelésére; panaszügyek megválaszolása írásban illetve szóban; kapcsolattartás a társaság más szervezeti egységeivel; az érvényben lévő szabályzatok, utasítások, leírások elsajátításamáj. 18.
-
Kimenő és bejövő ügyfélhívások kezelése; A Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatás (kölcsön) értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása; TeleSales tevékenység (nincs hideg hívás); Ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel...máj. 18.