Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák középiskolai végzettséggel
12 db találat
Szűrés
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...ma 15:05
-
Telefonos kapcsolattartás a járőrszolgálattal és az ügyfelekkel Beérkező jelzések 24 órán keresztüli figyelése, a szükséges intézkedések végrehajtása Műszaknapló napi szintű pontos vezetése CRM rendszer vezetése Szolgálat átadáskor a folyamatos és zökkenőmentes átvétel biztosítás...ma 13:40
-
Számítógépeden figyeled a vagyonvédelmi rendszerektől (pl. riasztórendszerektől) beérkező jelzéseket és minél gyorsabban megteszed a jelzéstől függő szükséges intézkedéseket Az intézkedések alkalmával telefonon tartod a kapcsolatot az ügyfelekkel, járőrökkel Telefonos ügyfélszolg...ma 13:15
-
Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...tegnap 16:25
-
Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...tegnap 10:15
-
Webshop ügyfélkapcsolati munkatárs - diákmunka (Budaörs)
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Puskás Tivadar utca 14.Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Rendelések rögzítése CRM rendszerben telefon és megrendelőszelvények alapján Postabontás Munkaidő: H-P 08:00-18:00 Szombat 08:00-15:00 között heti min. 3 nap vállalása, leginkább délelőtt órákbanmáj. 11. -
Telefonos, elektronikus és személyes kapcsolattartás a képzésben résztvevőkkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása, adatkezelése Folyamatos résztvevői adatkezelés, iratgyűjtés Képzések előkészítése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások kezelése Honlap adminisztrációja, st...máj. 11.
-
Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...máj. 11.
-
Beérkező panasz- és kárügyek kezelése, kivizsgálása, elbírálása, adminisztrációja Kárrendezéshez kapcsolódó pénzügyi műveletek kezelése Kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása Kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészíté...máj. 10.
-
Híváskezelés Irodában történő csomagolás Kimenő hívás indítása adategyeztetés miatt (cím, név, telefonszám)máj. 10.
-
Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...máj. 08.
-
Webshop ügyfélkapcsolati munkatárs - diákmunka (Budaörs)
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14.Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Rendelések rögzítése CRM rendszerben telefon és megrendelőszelvények alapján Postabontás Munkaidő: H-P 08:00-18:00 Szombat 08:00-15:00 között heti min. 3 nap vállalása, leginkább délelőtti órákbanápr. 27.