Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

64 db találat
Szűrés
  •   Outgoing calls, cold calls in Danish and in English Active sales of the company's services in Danish and in English Consulting with Danish and Swedish customers and prospects Keeping connection with Danish  and Swedish customers and authorities Preparing  quotations, contracts,...
    tegnap 16:30
  • ● Értékesítés ● Szakmai tanácsadás (rozsdamentes illetve saválló ipari csavarok) ● Ügyfelekkel való kapcsolattartás ● Számlázási program kezelése
    tegnap 14:14
  • ma 00:50
  • A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése Kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel magyar és angol nyelven egyaránt Segítségnyújtás megszervezése és adminisztrációja Beérkező, szervezés alatt álló adm...
    tegnap 19:20
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...
    tegnap 17:10
  • vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...
    tegnap 14:10
  • Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...
    tegnap 14:00
  • Szervizügyintéző

    1031 Budapest, Kazal utca 64-66.
    Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...
    tegnap 10:20
  • Kimenő hívások indítása, megadott lista alapján - nem hideghívás, a hívottak várják a hívást (politikai témában) Elsősorban érdeklődés, hogy tervez-e részt venni a választáson vagy sem, részvételre való felhívás Megadott válaszok rögzítése számítógépes rendszerben Munkaidő: 06.05...
    tegnap 08:36
  • Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
    tegnap 05:17
  • Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...
    máj. 13.
  • A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...
    máj. 13.
  • Location: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...
    máj. 13.
  • Webshop ügyintéző

    1191 Budapest, Üllői út 200.
    Kapcsolattartás vevőkkel - tájékoztatás, megrendelés utáni adategyeztetés, pontosítás, problémamegoldás, segítségnyújtás telefonon és e-mailben - hideghívás nincs! Adminisztráció és a háttérfolyamatok támogatása
    máj. 13.
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 13.
  • Telefonos kapcsolattartás a járőrszolgálattal és az ügyfelekkel Beérkező jelzések 24 órán keresztüli figyelése, a szükséges intézkedések végrehajtása Műszaknapló napi szintű pontos vezetése CRM rendszer vezetése Szolgálat átadáskor a folyamatos és zökkenőmentes átvétel biztosítás...
    máj. 13.
  • Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partnercégekkel szóban és írásban. Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció. Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére. Fol...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim