-
Ügyfélszolgálati munkatárs (német nyelvtudással)
Hibrid • 1134 Budapest, Róbert Károly körút 70.Br. 500e - 620e Ft havi bér
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok • Magyar középfok
Főbb feladatok- potenciális és meglévő ügyfelek szolgáltatási igényeinek felmérése
- Igények továbbítása az értékesítési osztály felé
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Diákmunka - Client Delivery Intern
Hibrid • Budapest XIII. kerület
- Diákmunka
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokWhat you will do: This internship is an excellent opportunity to learn and develop your career. If you are fluent in English, have great analytical, communication and problem-solving skills and like challenges, feel free to apply, and we will teach you the rest! As a member of the Client Solutions...
Tegnap 11:19 -
Telefonos ügyintéző diákmunka
Budapest, XII. kerületNettó 2 250 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Beérkező hívások kezelése
- Betelefonáló ügyfelek tájékoztatása
- Hívásokhoz tartozó adminisztráció
- Kimenő hívások intézése
- Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
November 06. -
Diákmunka - Telefonos Ügyfélszolgálat
Budapest XII. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokBejövő hívások kezelése és azok adminisztrációja. Csak magyar nyelven történnek a beszélgetések kb. 10-12 perces átlagos hívásidőkkel....
November 27. -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva december 1. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!